news-background
news-background

بازگشت سازندگان «بازی تاج‌وتخت» به HBO با یک سریال تاریخی دیگر

«دیوید بنیاف» و «دی.بی وایس» نویسندگان سریال «بازی تاج‌وتخت» با یک سریال تاریخی دیگر به نام «Confederate» به شبکه HBO بازمی‌گردند.

این سریال که وایس و بنیاف را به عنوان نویسنده و برنامه‌ریز در کنار خود خواهد داشت، حوادثی را روایت می‌کند که به سومین جنگ داخلی آمریکا منتهی شد. برای نگارش متن سریال، از وقایع تاریخی مربوط به جدایی ایالات جنوبی از اتحادیه شمال و ادامه برده‌داری‌های قانونی و تبدیل شدن آن به یک تجارت مدرن الهام گرفته می‌شود.

فیلمبرداری «Confederate» پس از پایان سریال «بازی تاج‌وتخت» کلید می‌خورد.

وایس و بنیاف درباره سریال جدیدشان می‌گویند: «ما از سال‌ها قبل پیرامون سریال «Confederate» که در ابتدا ایده ساخت فیلم بلندش مطرح بود، در حال رایزنی بودیم. اما تجربه ما از بازی تاج و تخت، ما را قانع کرد که برای روایت داستان‌های بزرگتر و باشکوه‌تر، جایی بهتر از HBO پیدا نمی‌شود. در این سریال خبری از اژدها و وایت‌واکر نیست، اما ما قصد داریم با همکاری «نیشل ترامبل اسپلمن» (جاستیفاید) و «ملکم اسپلمن» (امپراطوری)، و استفاده از توانایی‌هایشان دنیایی نو بیافرینیم.»

فصل هفتم و ماقبل آخر «بازی تاج‌وتخت» که پخش آن یکشنبه شب گذشته آغاز شد، با رکوردشکنی همراه بود. انتظار می‌رود فصل هشتم و پایانی این سریال برای اواخر سال 2018 یا اوایل سال 2019 آماده پخش شود.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید