news-background
news-background

بازگشت «دیوید سیمون» خالق سریال The Wire به HBO با مینی‌سریال پلیسی We Own This City

برای سریال جنایی تحسین‌شده‌ی «شنود» (The Wire) شبکه‌ی HBO به نویسندگی «دیوید سیمون» دنباله‌ای ساخته نشد، اما سال گذشته سیمون در مصاحبه با یک نشریه‌ی فرانسوی فاش کرد که در حال کار بر روی سریال دیگری است که داستانش در شهر بالتیمور می‌گذرد. با آن مصاحبه بسیار تصور کردند که سیمون در حال کار بر روی نوعی دنباله برای «شنود» است اما «بالتیمور سان» چنین شایعه‌ای را رد کرد.

هفته‌ی گذشته این ابهامات به صورت کامل برطرف شد چرا که «دیوید سیمون» و همکار نویسنده‌اش «جرج پلکانوس» تأیید کردند که با اقتباسی تلویزیونی از کتاب «این شهر مال ماست: داستان واقعی جنایت، پلیس و فساد» (We Own This City: A True Story of Crime, Cops, and Corruption) نوشته‌ی «جاستین فنتون» ژورنالیست به HBO بازمی‌گردند. این دو اخیراً بر روی سریال «دوس» (The Deuce) کار کرده بودند و نویسنده و تهیه‌کننده‌ی اجرایی «این شهر مال ماست» خواهند بود.

این مینی‌سریال جدید بر روی فساد پلیس در بالتیمور و مرگ «فردی گری» جوان سیاه‌پوست ۲۵ ساله‌ای که در شرایطی مرموز جان داد تمرکز خواهد کرد. فساد پلیس بالتیمور در این پرونده به حدی بود که مأمورین پول و حتی مدارک محل وقوع جرم را به سرقت بردند. مرگ مرموز یک مأمور که قرار بود شهادت دهد اما تیری به سرش اصابت کرد نیز به پیچیدگی آن افزود.

تاریخ فیلمبرداری و پخش مینی‌سریال اقتباس شده از رمان فنتون نامشخص است.

اخبار سینمای جهان را از ۳۰نما دنبال کنید.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید