news-background
news-background

بازگشت تام هاردی به Peaky Blinders با انتشار تیزر جدید فصل ششم تأیید شد

صفحه توییتر رسمی سریال «پیکی بلایندرز» (Peaky Blinders) با انتشار تیزری کوتاه یادآور شد که فصل ششم «اوایل سال ۲۰۲۲» از راه می‌رسد. در این فصل هم بار دیگر سرگذشت خانواده شلبی در اوایل قرن بیستم بیرمنگام بازگو خواهد شد.

این کلیپ با عبارت «ببینید چه کسی برگشته» وعده می‌دهد که علاوه بر «کیلین مورفی» در نقش «تامی شلبی»، «تام هاردی» در نقش «آلفی سالمنز» بازخواهد گشت. تولید فصل ششم به دلیل محدودیت‌های پاندمی در سال ۲۰۲۰ به تعویق افتاده بود.

پس از فصل ششم و پایانی «پیکی بلایندرز»، یک فیلم بلند داستان را به انتها می‌رساند. «استیون نایت» خالق این مجموعه پیش‌تر در جشنواره فیلم لندن گفته بود که آن فیلم بلند پایان‌بخش داستان خواهد بود. نایت می‌گوید فیلمبرداری فصل ششم به اتمام رسیده و تدوین آن رو به اتمام است. این فصل بهار سال ۲۰۲۲ پخش خواهد شد. این نویسنده بریتانیایی به «ورایتی» می‌گوید فیلم بلند «پیکی بلایندرز» در سال ۲۰۲۳ به تولید می‌رسد.

فصل ششم «پیکی بلایندرز» در حالی تولید شد که «هلن مک‌کروری» بازیگر نقش «پالی گری» بهار امسال پس از مبارزه با سرطان درگذشت. نایت می‌گوید فصل ششم به مک‌کروری ادای احترام خواهد کرد اما فاش نکرد که صحنه‌های مرتبط با او را چگونه فیلمبرداری کرده‌اند.

«پیکی بلایندر» در سال ۲۰۱۳ از بی‌بی‌سی روی ایر رفت و به سرعت به یکی از محبوب‌ترین عناوین تلویزیونی بریتانیا تبدیل شد. این سریال تاکنون چندین جایزه بفتا را کسب کرده است.

فصل ششم و پایانی «پیکی بلایندرز» اوایل سال ۲۰۲۲ پخش خواهد شد.

 

۳۰نما کامل‌ترین آرشیو دانلود فیلم اکشن و استند آپ کمدی با زیرنویس فارسی

   

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید