news-background
news-background

بازگشت «باز» و «وودی» در اولین تیزر «داستان اسباب ‌بازی ۴»

دیزنی ساعاتی پیش اولین تریلر «داستان اسباب بازی ۴» (Toy Story 4) را با وودی، باز و آقای کله سیب زمینی و سایر اسباب بازی‌ها منتشر کرد. قسمت چهارم این انیمیشن بسیار محبوب ۹ سال پس از عرضه «داستان اسباب بازی ۳» اکران می‌شود که در سال ۲۰۱۰ بیش از ۱ میلیارد دلار در سراسر دنیا فروخت و اسکار بهترین انیمیشن بلند را از آن خود کرد. این فیلم همچنین با نامزدی در بخش بهترین فیلم سال اسکار، به سومین فیلم انیمیشن تاریخ تبدیل شد که به این افتخار نائل می‌شود.

در «داستان اسباب بازی ۴» وودی همچنان معتقد است که اولویت او در زندگی مراقبت از فرزندش است چه این فرزند اندی باشد چه بانی. اما وقتی که بانی یک اسباب بازی جدید به نام «فورکی» را به اتاقش اضافه می‌کند و به دنبال آن یک ماجراجویی جاده‌ای پیش می‌آید، وودی می‌فهمد که دنیا برای یک اسباب بازی چقدر می‌تواند بزرگ باشد.

قسمت چهارم «داستان اسباب بازی» را «جاش کولی» کارگردانی کرده، فیلمسازی که فیلم کوتاه «اولین قرار رایلی؟» را برای پیکسار ساخته. در نویسندگی فیلمنامه‌ی این فیلم چندین عضو محبوب از مجموعه‌ی پیکسار از جمله «لی آنکریچ» کارگردان «داستان اسباب بازی ۳»، «اندرو استانتون» از «شرکت هیولاها» و «پیت داکتر» برنده‌ی اسکار «ظاهر و باطن» همکاری کرده‌اند. صداپیشگان قسمت چهارم نیز بار دیگر شامل «تیم آلن»، «تام هنکس»، «آنی پاتس»، «جوآن کیوساک»، «والاس شان»، و «جان راتزنبرگر» می‌شوند. «مایکل کیتون» و «کریستن شال» نیز نقش‌های قبلی خود در قسمت سوم را تکرار می‌کنند.

پیکسار تابستان امسال با «شگفت‌انگیزان» که در سراسر دنیا بیش از ۱ میلیارد دلار فروخت، بازارهای جهانی را قبضه کرد. با توجه به محبوبیت چندگانه «داستان اسباب بازی»، دستیابی قسمت چهارم به چنین فروشی به هیچ وجه دور از انتظار نیست.

دیزنی «داستان اسباب بازی ۴» را در تاریخ ۲۱ ژوئن سال ۲۰۱۹ اکران می‌کند.

تماشای اولین تریلر «داستان اسباب بازی ۴»

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
۲۴ آبان ۱۳۹۷ ۱۶:۱۰

بهتری خبری بود که شنیدم باز هم قراره کلی خاطره سازی کنه این انیمیشن حالا چجور تا ژوئن سال 2019 صبر کنیم

نمایش اسپویل
۲۲ آبان ۱۳۹۷ ۱۲:۰۹

"داستان اسباب بازی" و "داستان اسباب بازی 2" عالی بودن. "شگفت انگیزان 2" اصلاً نتونست انتظارات 14 ساله منو پاسخ بده، داستان که تقریباً تکرار همون قسمت قبل بود، از لحاظ گرافیک و انیمیت هم حرفی برای گفتن نداشت. پیکسار مدتهاست از اون استودیوی خلاق با ایده های ناب تبدیل شده به شرکتی که فقط میخواد با تولید دنباله از آثار موفق قبلیش کسب درآمد کنه، شاید تولیداتش برای افراد کم سن و سال عالی باشن ولی برای کسائیکه مثل من 2 دهه با آثار این استودیو زندگی کردیم نااُمید کننده هستند. بجز انیمیشن Coco تو این چندسال کار قابل قبولی از پیکسار ندیدم، حالا هم که قراره “داستان اسباب بازی 4” ساخته بشه واقعاً نگران کننده است. * بهترین انیمیشن های پیکسار از نظر من : داستان اسباب بازی 1 و 2 شرکت هیولاها شگفت انگیزان 1 در جستجوی نمو زندگی یک حشره ماشین ها 1 بالا وال ای کوکو و همه انیمیشن های کوتاهش.

نمایش اسپویل
۲۲ آبان ۱۳۹۷ ۰۰:۴۲

آقا تو رو خدا اسم فیلما رو به انگلیسی بنویس "ظاهر و باطن" چیه دیگه؟ فردا ترجمش میکنی "نهان و آشکار" لطفا انگلیسیشو بزار کنارش با اعصاب عاشقان 30نما بازی نکن

نمایش اسپویل