news-background
news-background

بازگشت «باب اودنکرک» به محل فیلمبرداری فصل پایانی Better Call Saul پس از حمله قلبی

«باب اودنکرک» تأیید کرد که به محل فیلمبرداری فصل ششم و پایانی «بهتر است با سال تماس بگیرید» (Better Call Saul) بازگشته است. این بازیگر و کمدین در صفحه توییتر خود تصویری به اشتراک گذاشته که او را روی صندلی گریم و در حال تبدیل شدن به «سال گودمن» نشان می‌دهد.

اودنکرک می‌نویسد: «برگشته‌ام به «بهتر است با سال تماس بگیرید» خیلی خوشحالم که اینجا هستم و در کنار این گروه نازنین زندگی می‌کنم. در ضمن ایشان «شری مونتسانتو» گریمور حرفه‌ای هستند که برای فیلمبرداری من را زشت می‌کنند.»

این بازیگر ۵۸ ساله ۲۷ ژوئیه در حین فیلمبرداری سریال دچار حمله قلبی شد و به سرعت به بیمارستانی در آلباکرکی رفت. اودنکرک سپس تأیید کرد که بدون جراحی انسداد رگ‌های قلبش را برطرف کرده‌اند. او پس از بهبودی نوشته بود: «از خانواده و دوستانم که این هفته در کنارم بودند تشکر می‌کنم. و برای سرازیزی محبت از سوی همه کسانی که ابراز نگرانی کردند قدردانی می‌کنم. فراتر از تحمل من است. اما عشق شما را احساس می‌کنم و این برای من ارزش زیادی دارد.»

اودنکرک فوریه گذشته پس از کسب نامزدی امی گفته بود هواداران می‌توانند منتظر پایانی کوبنده برای فصل ششم سریال باشند: «به‌شدت مشتاق دیدن آتش‌بازی‌ها هستم. در طول چند سال گذشته سریال ما به آرامی پیش رفته و «وینس گیلیگان» و «پیتر گولد» [نویسندگان سریال] در حال بنا کردن [دنیای آن] بوده‌اند. قطعاً لحظات هیجان‌انگیزی در طول سریال وجود خواهد داشت. اما در انتهای آن، به‌شدت پرتنش خواهد شد.»

انتظار می‌رود فصل ششم و پایانی «بهتر است با سال تماس بگیرید» در سال ۲۰۲۲ از شبکه ای‌ام‌سی پخش شود. «جاناتان بنکس»، «ری سی‌هورن»، «پاتریک فابیان»، «مایکل ماندو»، «تونی دالتون» و «جیانکارلو اسپوزیتو» دیگر بازیگران فصل پنجم سریال بودند.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید