news-background
news-background

بازسازی انیمیشن Dumbo به کارگردانی «تیم برتون»

کمپانی دیزنی اولین تصویر از فیلم بازسازی شده و لایو اکشن «Dumbo» را در مراسم سینما کان به نمایش درآورد. سال آینده، در فیلم جدید لایو اکشن «Dumbo» به کارگردانی تیم برتون، فیل پرنده و بلند پرواز داستان قرار است از شخصیتی کارتونی به ستاره ای بزرگ تبدیل شود.

داستان فیلم «Dumbo» در مورد زندگی یک فیل در سیرک است که چندان طبیعی نیست. او بیشتر دوران کودکی اش به دلیل داشتن گوش های بسیار بزرگ اش مورد تمسخر قرار می گرفت. در نهایت، «Dumbo» می آموزد چیزی که در تمام مدت باعث تمسخر او شده بود و او را از زندگی کردن بازمی داشت در حقیقت می تواند به او کمک کند تا به آسمان پرواز کند. در نتیجه «Dumbo» تبدیل به بزرگترین ستاره سیرک شد، و به عنوان تنها فیلی که می تواند در جهان پرواز کند شناخته شد.

FIRST LOOK at Dumbo!

کمپانی دیزنی فیلم «Dumbo» را در سینما کان به نمایش گذاشت که تصویری از آن نیز منتشر شد که نشان‌دهندهٔ شخصیت اصلی داستانی فیلم، یعنی فیل پرنده بود. و به نظر می رسد که شخصیت «Dumbo» در فیلم جدید با همتای کارتونی خود متفاوت خواهد بود. گویا در فیلم تیم برتون، دامبو از همان اوایل فیلم به پرواز درمی‌آید؛ در حالی که در نسخهٔ کلاسیک در اواخر فیلم این اتفاق رخ داد. طبق گزارش‌های منتشر‌شده، فیلم لایو اکشن «Dumbo» به کارگردانی تیم برتون را باید شبیه فیلم «Alice in Wonderland» این کارگردان دانست. به این معنی که این فیلم بیشتر یک دنباله است تا بازسازی دقیق از انیمیشن قبلی «Dumbo».

به نظر می رسد کمپانی دیزنی اخیراً از تکنولوژی CGI برای بازسازی برخی از محبوب ترین انیمیشن‌های قدیمی خود و تبدیل آن ها به فیلم های لایو اکشن بهره می گیرد. فیلم‌هایی چون «Cinderella»،‌ «Beauty and the Beas» و «The Jungle Book» از جمله این فیلم ها هستند که نقدهای خوبی نیز از منتقدان دریافت کردند و موفقیت تجاری زیادی نیز به ارمغان آورده اند. هم اکنون چندین پروژه ساخت فیلم لایو اکشن نیز در حال توسعه است، و بعید به نظر می رسد کمپانی دیزنی از بازسازی انیمیشن ها به این زودی کنار بکشد.

بازیگرانی از جمله کالین فارل، دنی دویتو، اوا گرین، «DeObia Oparei»، جوزف گات، آلن آرکین، مایکل کیتون در این فیلم به ایفای نقش خواهند پرداخت. کمپانی دیزنی در پیش نمایش خود در سینما کان تأیید کرده است که فیلم «Dumbo» برای نمایش در سال 2019 برنامه ریزی شده است. انیمیشن «Dumbo» همچنان یکی از محبوب ترین فیلم های کلاسیک کمچانی دیزنی باقی مانده است. به احتمال زیاد این بازسازی توسط تیم برتون بار دیگر باعث موفقیت استدیو خواهد شد.

 

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید