news-background
news-background

بازدید کریس همسوورد و تام هیدلستون از بیمارستان کودکان

کریس همسوورد و تام هیدلستون با یک بازدید دلگرم کننده از بیمارستان کودکان ثابت کرده اند که علاوه بر قهرمان بودن در دنیای مارول در زندگی واقعی نیز یک قهرمان هستند.

این دو که شخصبت ثور و لوکی در دنیای سینمایی مارول هستند به بازدید کودکان مریض در بیمارستان کودکان لیدی کلاینتو در بریزین استرالیا رفتند در این دیدار کریس همسوورد حتی چکش جادویی ثور را نیز به همراه خود برده بود.

این شاید در فیلم یا حتی زندگی واقعی با یکدیگر تفاهم نداشته باشند اما اختلافات خود را کنار گذاشته و به دیدار بزرگترین طرفدارهایشان رفتند. کریس همسوورد در صفحه اینستاگرام خود نوشت :« دیدار با کودکان شجاع بیمارستان لیدی کلاینتو بسیار خوب بود. این کودکان الهام بخش همه ما در زندگیمان هستند. »

بیمارستان لیدی کلاینتو نیز در تقدیر از این دو بازیگر در صفحه اینستاگرام نوشت:« از تام هیدلستون و کریس همسوورد برای ساخت یک خاطره به یادماندنی برای بیماران ما و خودمان بسیار تشکر میکنیم ممنون که آرزوی خیلی از بیماران ما را برآورده کردید »

به غیر از همسوورد و هیدلستون در سال جاری رابرت دوانی جونیور ، کریس ایوانر و گوئینت پالتر از یک نوجوان بیمار دیدار کردند. رایان رینولدز نیز به کانر مک گراث کودک 13 ساله که در نبرد با سرطان جان خود را از دست و طرفدار ددپول بود ادای احترام کرد.

در آخر نیز باید گفت حتی اگر ثور و لوکی در فیلم ثور : راگناروک دنیا از نابودی نجات دهند ارزش این دیدار آنها بیشتر از نجات دنیا است (اخبار سینمای جهان را با ما دنبال کنید)

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید