news-background
news-background

بار دیگر فیلمی بر اساس «کشتار با اره‌برقی در تگزاس» ساخته می‎شود

طبق گزارش منتشر شده از سایت خبری «Bloody Disgusting»، حقوق بازسازی فیلم «کشتار با اره‌برقی در تگزاس» بار دیگر به کمپانی «لجندری پیکچرز» واگذار شده، تا داستان این شخصیت صورت چرمی را با خانواده‎اش به تصویر بکشد. هنوز مشخص نیست که استودیو‎های دیگر برای به دست آوردن حق بازسازی این فیلم تلاشی می‎کنند یا خیر، اما در این گزارش پیش‌بینی می‌شود که در آینده مجموعه تلویزیونی و فیلم‌های بیشتر بر اساس این فیلم ساخته خواهد شد.

کمپانی «لجندری پیکچرز» پیش از این تجربه ساخت فیلم‎های ترسناک کلاسیکی که بر پایه شخصیت های هیولایی هستند را دارد، از جمله فیلم‎های «گودزیلا» و «کینگ کونگ». همچنین این کمپانی بر روی فیلم‎های ترسناک مستقل مانند «Trick ‘r Treat» و «Krampus»  به کارگردانی «مایکل دوگرتی» و فیلم‎هایی پرهزینه مانند فیلم «Crimson Peak» به کارگردانی «گی‌یرمو دل تورو» و «Dracula Untold» کار کرده است.

فیلم « کشتار با اره‌برقی در تگزاس» در مورد شخصیتی با صورت چرمی و خانواده‎اش هست که در جنگل‎های دورافتاده زندگی می‎کنند و افراد بی‌گناهی را که وارد زمین‎هایشان در هومه تگزاس می‎شوند را به قتل می‎رسانند. فیلم اصلی یک فیلم اسلشر آمریکایی محصول ۱۹۷۴ به کارگردانی و تهیه‌کنندگی توبی هوپر است. هشت فیلم دیگر بر اساس این فیلم ساخته شد که آخرین آن‎ها فیلم «Leatherface» محصول ۲۰۱۷ است.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
۵ شهریور ۱۳۹۷ ۱۳:۱۰

به شخصه تماشای چنین فیلمهایی برام مشمئز کننده هست و حس بدی ایجاد می کنه ، مخصوصا این سری فیلم کشتار با اره برقی و فیلمهایی در این سبک همچون: اره ، تپه ها چشم دارن ، پیچ اشتباه ... فیلمهای تجاری و یک بار مصرف با ژانر بلاتکلیف . ترکیبی از وحشت ، جنایی ، اکشن ، روانشناسی و یا به قول خودشون اسلشرهای آمریکایی ...

نمایش اسپویل
۶ شهریور ۱۳۹۷ ۲۰:۳۰

هم سرزمین محترم ، خواهشا یه ذره حرمت قائل باشین در گفتارتون برای کسی که اصلا نمی شناسید .. واقعا نمی دونم انگار که شما می خواهید منو تحقیر کنید و دست بندازید ... باشه اصلا شما درست می گین من خیلی حساس و نازک نارنجی هستم... دیدن سه چهارتا فیلم اسلشر ، همون چندسال پیش برام کافی بود که دیگه طرف این سبک فیلمها نرم ... شما ببینید و بخندید به آدمهای نازک و نارنجی مثل من

نمایش اسپویل
۶ شهریور ۱۳۹۷ ۲۰:۰۳

بابت اون توضیحات اضافی که نظر و احساس شخصیم را در نگاه شما به نقد فیلم تبدیل کرد و‌ واقعا در جایگاه یه منتقد نیستم ، ازتون واقعا عذرخواهی می کنم...اما بازم می گم که واقعا حس و نگاه شخصیم بود

نمایش اسپویل
۶ شهریور ۱۳۹۷ ۱۹:۵۴

بله حق با شماست ، به دوست دیگرتون هم که نظر من را در مورد این فیلم بی انصافی دونستن عرض کردم که به دلیل حس آزار دهنده ای که به شخصه برای من ایجاد کرد در کنار اون فیلمها ، اسم اره را هم آوردم ...

نمایش اسپویل
۶ شهریور ۱۳۹۷ ۱۹:۴۷

بله کاملا درست می فرمایید ، اره در ردیف فیلمهای اسلشر قرار نمی گیره ... اما حس آزار دهنده ای که برای من ایجاد کرد تقریبا با فیلمهای اسلشر یکسان بود ... کلا اگر قرار باشه در ژانر جنایی و راز آلود و روانشناسانه که مایه ای از وحشت هم دارن فیلمی تماشا کنم ، فیلمهایی مثل هفت و سکوت بره ها برای من و به شخصه بارها دیدنی هستن ... البته می دونم که شاید مقایسه خوبی نباشه ، چون به هر حال از آثار شاهکار و ماندگار سینما هستن در مقایسه با آثاری را که پس از مدتی رنگ فراموشی می گیرن .

نمایش اسپویل
۶ شهریور ۱۳۹۷ ۰۸:۵۴

درضمن، برای بیان نظر شخصی همون چند کلمه اول کافی بود بقیه اش میشه نقد که با نظر شخصی فرق داره..

نمایش اسپویل
۶ شهریور ۱۳۹۷ ۰۷:۴۴

اشتباه نکنید اره هیچ ربطی به کشتار به اره برقی و یا سایر ژانر های اسلشر نداره 7 فیلم اره (منهای فیلم جیگسا) یکی از بهترینای روانشناختی هستن و واقعا بی انصافیا اینا رو در یک کتگوری قرار بدیم شاید چون بعضیا دو سه صحنه توش دیدنن فکر میکنن اسلشرِ ولی اگر از قسمت اول ببینن متوجه میشن با چه فیلمی سرو کار دارن.

نمایش اسپویل
۶ شهریور ۱۳۹۷ ۰۶:۲۲

شما از اون دسته افرادی که اسلشر تماشا میکنن بعد میان میگن مشمئز کننده است، این فیلمها واسه آدمهای نازک و نارنجی ساخته نمیشن جیگر.

نمایش اسپویل
۶ شهریور ۱۳۹۷ ۰۱:۲۸

فکر می کنم مقایسه کشتار با اره برقی و پیچ اشتباهی با اره کمی دور از انصاف باشه. مجموعه فیلم های اره داستانی با یه منطق واقعا ستودنی دارن که لازمه نمایش اون، به تصویر کشیدن سطح بالایی از خشونت بوده. من سکانس های خیلی خشنش رو skip می کردم و علاقه ای به دیدن دل و روده و اعضای قطع شده آدم ندارم! ولی انصافا جزو فرنچایزهای قوی بود. حتی آخرین فیلمش که سال 2017 اومد، اصلا ضعیف نبود.

نمایش اسپویل
۵ شهریور ۱۳۹۷ ۲۰:۳۲

آقا و یا خانم محترم ، من نظر شخصیم را در رابطه با این سبک فیلمها گفتم ، هر کسی نظری داره ، بله ، کاملا واقف هستم که این سبک فیلمها را ، مخصوصا جوونهای کم سن و سال خیلی می پسندن که ظاهرا و با این طرز برخورد شما یکیشون باید باشید ... قصد جسارت ندارم ، اما لحن شما واقعا بی ادبانه هست که می گید اگه شما دوست نداری نبین و از جیب شما خرج نشده ... من سفارش و نصیحت نخواستم ، فقط احساس و نظر شخصیم را گفتم ، مثل بقیه ، مثل یه انسان که حق نظر دادن داره ... واقعا نمی دونم این چه فرهنگیه که گاهی بعضی چیزها را اینقدر برای خودمون بت و بزرگ می کنیم و روشون تعصب پیدا می کنیم ، مثل فیلمها و بازیگران و ... که به خودمون اجازه تحقیر و یا برخورد تند با دیگران را میدیم .... موفق باشید

نمایش اسپویل
۵ شهریور ۱۳۹۷ ۱۵:۳۷

فیلمهای ژانر اسلشر طرفدار زیاد داره، شما دوست نداری میتونی تماشا نکنی برای ساخت این فیلمها که از جیب شما خرج نمیکنن که ناراحتی عزیزم.

نمایش اسپویل
۵ شهریور ۱۳۹۷ ۱۳:۰۰

شصت تا ساختن بی خیال نمیشن

نمایش اسپویل
۵ شهریور ۱۳۹۷ ۰۹:۳۱

ایول خبر خیلی توپی بود بیصبرانه منتظر فیلم کشتار با اره‌برقی در تگزاس هستیم

نمایش اسپویل