news-background
news-background

«باب ایگر» مدیر عامل دیزنی ساخت ۱۰ سریال مارول برای دیزنی+ را تأیید کرد

«باب ایگر» مدیر عامل دیزنی درباره همکاری‌های آینده شبکه دیزنی+ و کمپانی مارول استودیوز می‌گوید به‌رغم انتظارات، کمپانی دیزنی برای تولید سریال‌های بیشتر برای دیزنی+ تحت فشار نیست و در حال حاضر ده سریال با همکاری کمپانی مارول در مراحل مختلف تولید هستند. در حین برگزاری مسابقات سوپر بول ۲۰۲۰ تیزر سریال‌های «فالکن و سرباز زمستان» (دانلود سریال Falcon and the Winter Soldier با لینک مستقیم)، «وانداویژن» (دانلود سریال WandaVision با لینک مستقیم) و «لوکی» (دانلود سریال Loki با لینک مستقیم) منتشر شد. سریال «فالکن و سرباز زمستان» برای پاییز ۲۰۲۰ (پاییز ۱۳۹۹)، سریال «وانداویژن» در بهار سال ۲۰۲۱ (بهار ۱۴۰۰)، و سریال «لوکی» در بهار سال ۲۰۲۱ (بهار ۱۴۰۰) پخش می‌شوند. ایگر در عین اشاره به این سه سریال اعلام کرد: «هفت سریال مارول دیگر در حال حاضر در مراحل مختلف ساخت قرار دارند.»

اخبار سینمای جهان را از ۳۰نما دنبال کنید.

پیش از این نام پنج سریال از هفت سریالی که ایگر به آن‌ها اشاره کرد منتشر شده بود. این سریال‌ها «شاهین‌چشم» (دانلود سریال Hawkeye با لینک مستقیم)، «شوالیه ماه» (Moon Knight)، «خانم مارول» (Ms. Marvel)، «هالک-دخت» (She-Hulk) و سریال انیمیشن «چه می‌شود اگر...؟» (دانلود سریال What If...? با لینک مستقیم) هستند. با این محاسبات هنوز نام دو سریال مشخص نیست، البته احتمال دارد که این دو سریال برنامه‌های افسانه‌ای نباشند که در این صورت ممکن است «۶۱۶ مارول» (Marvel's 616) و «فیلم‌نامه‌های مصور مارول» (Marvel's Storyboards) دو سریال باقی مانده باشند. «۶۱۶ مارول» مستندی درباره رابطه بین میراث ارزشمند داستان‌ها، شخصیت‌ها و سازنده‌های مارول و دنیای واقعی است. سریال «فیلم‌نامه‌های مصور مارول» نیز درباره «جو کسادا» مسئول بخش کمیک‌های مارول است در حالی که او ریشه داستان‌ها و الهام‌های همه داستان سرایان مارول و تجربه‌های آن‌ها را بررسی و بازگو می‌کند.

متأسفانه به نظر می‌رسد که کمپانی مارول و دیزنی برنامه‌‌های بیشتری برای آینده ندارند یا اینکه هنوز آمادگی اعلام آن‌ها را ندارند. زمانی که «کوین فایگی» رئیس تهیه در مارول استودیوز برنامه کامل فاز چهارم مارول را اعلام می‌کرد اشاره کرد که مارول فاز پنجم را نیز به طور کامل برنامه ریزی کرده و برنامه‌های بیشتری در آینده در راه خواهند بود.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید