news-background
news-background

«باب اودنکرک» تئوری خودش برای فصل ششم Better Call Saul را فاش کرد؛ «نمی‌خواستم برای فیلم Nobody ظاهری مثل ابرقهرمان‌ها داشته باشم»

 

تمامی هواداران سریال «بهتر است با سال تماس بگیرید» نگران سرنوشت شخصیت «کیم وکسلر» در فصل پایانی‌ هستند.

 

یکی از مهم‌ترین پرسش‌هایی که متوجه هواداران سریال «بهتر است با سال تماس بگیرید» (Better Call Saul) در فصل ششم و پایانی است، این است که «کیم وکسلر» با بازی «ری سیهورن» چه سرنوشتی پیدا خواهد کرد. با توجه به اینکه کیم معشوق «سال گودمن» با بازی «باب اودنکرک» است، اما در سریال «برکینگ بد» (Breaking Bad) هرگز دیده یا نامی از او برده نشده، بسیاری از هواداران نگرانند که کیم در فصل ششم «بهتر است با سال تماس بگیرید» مرده باشد. اما اودنکرک اعتقاد دیگری دارد.

اودنکرک در مصاحبه با «گاردین» در مورد پایان سریال می‌گوید: «واقعاً و حقیقتاً فکر نمی‌کنم [کیم مرده باشد]. سعی می‌کنم دنبال چنین چیزهایی نباشم. دوست دارم مثل مخاطبین داستان غافلگیر شوم. تئوری‌های خودم را دارم، اما این چیزها اساساً تئوری هوادارن است.»

اودنکرک سپس تئوری خودش را ارائه می‌دهد: «فکر نمی‌کنم او بمیرد. به نظر من او در آلباکرکی است و هنوز وکالت می‌کند. [جیمی] هنوز به او برمی‌خورد. به اعتقاد من، این موضوع او را وسوسه می‌کند که روی بیلبوردها باشد، چون می‌خواهد [کیم] او را ببیند.»

در ماه مارس گذشته اودنکرک در مصاحبه با «هالیوود ریپورتر» گفته بود که هواداران نباید فرض را بر این بگذارند که کیم مرده چون او هرگز در «برکینگ بد» مشارکتی نداشته. او گفت که عملاً «نسخه‌ای از داستان وجود دارد که کیم و جیمی و کیم ازدواج کرده و در وضعیتی ماری ماتالین» و «جیمز کارویل»-گونه به سر می‌برند.»

اودنکرک در آن زمان گفت: «کیم ممکن است یک وکیل ابر-قدرتمند شده باشد و خدمات حرفه‌ای ارائه دهد، و [جیمی] یک وکیل بدبخت کامل به دنبال پرونده‌های آمبولانسی در شهر باشد. شب‌ها به خانه می‌روند، تغییر شکل پیدا می‌کنند و با یکدیگر مهربان می‌شوند. فکر نمی‌کنم به این سمت برویم، اما در زندگی واقعی، آن‌گونه روابط عجیب و به ظاهر پرکشمکش می‌تواند بسیار واقعی باشد.»

اودنکرک می‌گوید در مورد پایان خوش شخصیت خودش در سریال چندان خوش‌بین نیست. فیلمبرداری فصل پایانی سریال به تازگی آغاز شده و اودنکرک این هفته در مصاحبه دیگری با «اسکوایر» بریتانیا فاش کرده که موفق نشده «وینس گیلیگان» و «پیتر گولد» خالقین مجموعه را راضی به خلق پایانی امیدبخش برای شخصیت «سال گودمن» کند.

اودنکرک می‌گوید: «وینس و پیتر این بحث مرا نمی‌پذیرند که مردم گاهی از اشتباهات، مشکلات و آسیب‌هایشان درس می‌گیرند. مایلم فکر کنم که با آنچه که او در «برکینگ بد» تجربه کرد، جایی که او به وکیل یک تولیدکننده شیشه ثروتمند تبدیل می‌شود، گاهی تصمیم می‌گیرد که کار درست را انجام دهد و شاید از استعدادهای مختلفش استفاده کند و به افرادی که واقعاً به کمک نیاز دارند کمک کند. من فکر نمی‌کنم که او چنان فرجامی پیدا کند اما معتقدم که افراد گاهی بر اساس تجاربی که داشته‌اند تصمیمات بهتری می‌گیرند. اما نویسندگان با این تئوری موافق نیستند.»

فصل ششم «بهتر است با سال تماس بگیرید» در قالب ۱۳ قسمت در سال ۲۰۲۲ از شبکه AMC پخش خواهد شد.

اودنکرک در بخش دیگری از مصاحبه با «گاردین» می‌گوید تمایل نداشته در فیلم اکشن «هیچ‌کس» (Nobody) که به‌تازگی در بریتانیا پخش شده، ظاهری «مثل یک ابرقهرمان» داشته باشد. در این فیلم او نقش مردی خانواده‌دار را بازی می‌کند ناگهان به یک ماشین کشتار بدل می‌شود. علی‌رغم آنچه که در فیلمنامه آمده بود، اودنکرک نمی‌پذیرد که ظاهرش را برای این نقش تغییر دهد.

او به «گاردین» می‌گوید: «کاملاً مخالف عضلانی شدن بودم. نمی‌خواستم مثل یک ابرقهرمان به نظر برسم. دوستانی دارم که در این فیلم‌های ابرقهرمانی بازی می‌کنند، و از آن تمرینات مرتبط با وزن انجام می‌دهند، و برای آن‌ها فقط عضله دو سر بازو و این مزخرفات مهم است. من گفتم: «می‌خواهم مبارزاتم را خودم بازی کنم، اما می‌خواهم مثل یک پدر هم به نظر برسم.»

اودنکرک می‌گوید انتظار داشته وقتی به مدیر برنامه‌هایش می‌گوید می‌خواهد در یک فیلم اکشن بازی کند او به خنده بیفتد: «اما او نخندید. بعد انتظار داشتم که وقتی اینجا در هالیوود مطرحش کند به او بخندند. اما واکنش آن‌ها این بود: «بله، جذاب خواهد بود.»»

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید