news-background
news-background

صحبت‌های «ایوان ریچل وود» در مورد نقشش در فصل دوم سریال «وست ورلد»

توجه: متن حاوی نکاتی از داستان اصلی سریال است

فصل اول سریال «وست ورلد» توانست به موفقیت بسیار چشم گیری دست یابد و از دیدگاه منتقدان و بینندگان رتبه‌ی خوبی کسب کند. قسمت آخر سریال با نکات و ابهامات بسیاری به پایان رسید به طوری که همه طرفداران با اشتیاق منتظر فصل بعدی هستند.

در میان همه شخصیت های فصل یک سریال «وست ورلد»، هیچ کدام قدیمی تر، قوی تر و دراماتیک تر از شخصیت میزبان «دلورس» نبود. این نقش توسط «ایوان ریچل وود» بازی شده بود. در  ابتدای سریال دلورس دختر مزرعه دار بیگناهی بود و به صورتی کاملاً بی‌آزار برنامه ریزی شده بود. او در جریان یکی از داستان های پارک تفریحی ایفای نقش می‌کرد. با این حال هرچه سریال جلوتر رفت و بیشتر راجع به او فهمیدیم متوجه شدیم که چه ریشه های قدیمی در داستان دارد، مشخص شد که چیزهای بسیار پیچیده و عجیب و غریبی در داخل سر مصنوعی او در حال گذر است.

در قسمت پایانی فصل اول  سریال «وست ورلد»، مشخص شد که دلورس مسئول قتل طراح خود «آرنولد» بوده است. همانطور که «تدی» و دیگر میزبانان برای کار خاصی طراحی شده بودند. همچنین نشان داده شد که شخصیت «Wyatt» بخشی از برنامه نویسی خود دلورس بوده است.

پس از حوادث قسمت آخر فصل اول، که شامل کشتن دکتر فورد،«آنتونی هاپکینز» به دست دلورس بود، امکان دارد که در قسمت دوم دلورس به شکل شخصیت دیگری ظاهر شود. هفته نامه سرگرمی از ایوان ریچل وود در مورد ادامه روند رشد شخصیتش سوال شده است و او گفته است:

من واقعا برای دیدن نسخه جدید او کنجکاو هستم. ما نگاهی اجمالی از او در قسمت آخر فصل اول داریم. این صحنه های پایانی، شخصیت متفاوتی از او را نشان داده است. به نظر می‌رسد که او برنامه ریزی متفاوت و خارج از برنامه ای داشته است. بنابراین من فکر می‌کنم شخصیت متفاوتی در فصل جدید خواهد داشت و نسخه ای تکامل یافته خواهد شد.

قسمت آخر فصل 1 همه چیز را برای سریال تغییر داده است، شخصیت هاپکینز که با مرگ دراماتیکش رو به رو شده و پارک مورد تهاجم میزبانان قرار گرفته است. دلورس با این که یک موجود برنامه ریزی شده است بدون شک بخش بزرگی از فصل دوم را ایفا خواهد کرد. اینکه آیا به آدم کشی هایش ادامه خواهد داد یا خیر باید منتظر ماند ودید. به طور کلی فصل جدید این سریال نکات زیادی برای حل شدن دارد. از جمله شخصیت های جدیدی که به خودآگاهی رسیده اند. نکته مهمی که وجود دارد این است که آیا دنیای سامورایی وجود خواهد داشت یا خیر؟

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید