news-background
news-background

«ایوان ریان» صحنه تجاوز بحث‌برانگیز Game of Thrones را «بدترین روز دوران بازیگری» خود خواند

«ایوان ریان» ستاره‌ی «بازی تاج‌وتخت» (دانلود سریال Game of Thrones با لینک مستقیم) روز «وحشتناک» فیلمبرداری صحنه‌ی تجاوز بحث‌برانگیز سریال را شرح داده است. اگرچه سریال با صحنه‌های خشونت‌آمیز و زننده‌اش شناخته می‌شد، اما در فصل پنجم صحنه‌ای وجود داشت که شخصیت «رمزی بولتون» با بازی ریان به «سانسا استارک» با بازی «سوفی ترنر» تجاوز می‌کند. این صحنه در زمان پخش سریال فوراً اعتراض بعضی از هواداران را در پی داشت. اخبار سینمای جهان را از ۳۰نما دنبال کنید.

ریان ۳۵ ساله به تازگی در مصاحبه با «مترو» تجربه‌ی این صحنه را «بدترین روز دوران بازیگری» خود خوانده است. او می‌گوید: «وحشتناک بود. هیچ‌کس نمی‌خواست آنجا حاضر باشد. هیچ‌کس نمی‌خواهد چنین کاری کند، اما اگر بخشی از داستان باشد باید صادقانه آن را بازگو کرد.» ریان اضافه می‌کند: «دیدنش بسیار بسیار سخت بود. اتفاق وحشتناکی است، متأسفانه، و نباید روی دهد. بدترین روز دوران بازیگری‌ام بود.»

پس از پخش این اپیزود در سال ۲۰۱۵، پتیشن‌هایی برای تحریم سریال به راه افتاد. نویسندگان سریال در نهایت به این جنجال واکنش نشان داده و اعلام کردند که در فصل ششم خشونت جنسی را کاهش خواهند داد. در سال ۲۰۱۶ این بازیگر ولزی در مصاحبه با «ایندیپندنت» در رابطه با این این صحنه گفت: «چنین واکنش‌هایی را درک می‌کنم، زیرا مردم بزرگ شدن این دختر را دیده بودند و عاشقش بودند.»

ریان اضافه کرده بود: «واکنش‌های بیش از حد شدیدی شکل گرفت در حالی که در «بازی تاج‌وتخت» صحنه‌های بدتری وجود دارد. می‌دانید، مثل سوزاندن یک کودک... به نظر می‌رسید که هیچ‌کس در مورد آن صحنه ناراحت نشده.»

ریان می‌گوید شب قبل از فیلمبرداری خواب به چشمش نیامده، در حالی که معمولاً می‌تواند به راحتی شخصیت رمزی را فراموش کند.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
۱۲ آبان ۱۳۹۹ ۱۵:۲۴

فکر میکنم من تنها کسی هستم در جهان که تقریبا تمام سریال‌های امتیاز بالای imdb رو دیدم ولی هیچوقت رغبت نکردم این سریال رو ببینم. ناراحتم نیستم.

نمایش اسپویل