news-background
news-background

اینبار پوسترهای بیشتری از "X-Men: Apocalypse" ببینید

شمارش معکوس برای قسمتی دیگر از یکی از برترین فرانچایزهای تاریخ اغازشده است؛درحالی که تنها یک ماه تا اکران اخرین عنوان مردان ایکس با نام "اخرالزمان" باقی مانده است.تقریبا از هفته گذشته کمپین های تبلیغاتی این فیلم کار خود را اغاز کرده اند تا فروش هرچه بیشتر و بهتر این عنوان را رقم زنند.طی هفته گذشته تعدادی از ارت مدل ها یا به عبارتی پوسترهای گرافیکی از برخی از کاراکترهای اخرالزمان منتشر شد و ما نیز انها را در اختیار شما عزیزان قرار دادیم.(اگر این پوسترها را ندیده اید میتوانید در پوسترهای جدید “X-Men Apocalypse” و معرفی گروه “Horsemen” مشاهده نمایید.)،اما امروز مجدد سیل دیگری از پوسترها برای بازیگران اخرالزمان منتشرشد.اینبار تعداد این پوسترها بسیار زیاد بوده وجذابیت را چندبرابر کرده است.

x-men-a-prof-magneto

دراولین تصویر کسی جز پروفسر خاویار (James McAvoy) و در کنارش مگنتو اهن ربایی (Michael Fassbender) دیده نمیشود.بله درست متوجه شدید این بار این دو تصویر درکنار یکدیگر.دو دوست قدیمی و اما دشمنانی جدید در اخرین نسخه های مردان ایکس که به چشم روابط دو شخص را دیدیم.

واقعا این بار فیلم قصد دارد نکته ای دیگر را نشان دهد.این که دوستی ها و دشمنی ها در اوج تضاد خود متفاوت میشوند!!!دقیقا چه زمانی ؟! بی شک فقط یک زمان را میتوان دراین باره متصور شد و ان زمانی است که دنیای همگی در حال نابودی است؛یعنی زمانی که اخرالزمان از خواب چندهزار ساله خود برمی خیزد و فاجعه دنیای انسان ها را دیده و تصمیم بر تغییر ان میگیرد.پس بد نیست تصویری از اخرالزمان و 3 شخص از یارانش را نیز به چشم ببینیم.در پوسترهای زیر اخرالزمان،Psylocke-اولیویا مان-،Storm-الکساندرا شیپ- و Angel-بن هاردی- را مشاهده میکنید.

 

x-men-a-angel-apoc

x-men-a-storm-psylocke

 

و اما برخلاف طوفان و انجل و اخرالزمان در طرف دیگر،جایی که قرار است نام تیم ناجی دنیا براید جایی نیست جز مدرسه ای که چارلز و هانک،جهش یافته های مبتدی را اموزش میدهند.در این بین متاسفانه این دانش اموزان تازه کار مجبور اند با این که زیاد از نیرو خود و کنترل ان اطلاع ندارند وارد جنگ شوند تا دنیای انسان ها را نجات دهند.خیلی از این تازه کاران کسانی هستند که در سال های اخیر ان ها را در عناوین مختلف مردان ایکس به چشم دیده ایم از جمله Cyclops (اسکات) و Summers (تای شرایدن) و Jean Grey (سوفی ترنر) و Nightcrawler (کودی مک فی) که میتوانید تصاویر ان ها را در زیر ببینید. 

x-men-a-beast-nightcrawler

x-men-a-cyclops-jean

و در سری پایانی جنیفر لارنس را داریم که بر خلاف ظاهرا ابی خود در پوستر منتشر شده از رفتن به این حالت اجتناب کرده و راجب شکل و شمایل خود در این ظاهر نگران است.او نیز به روش خود به جهش یافتگان در حال کمک است و البته در ابتدا جدا از تیم چارلز.اما بعد از مدتی احساس میکند تیم چارلز به کمک او نیاز دارد و تصمیم میگیرد در تیم چارلز به مبارزه با اخرالزمان بپردازد.در کنار او Quicksilver (ایوان پیترز) را داریم که در فیلم مردان ایکس روزهای گذشته حضور داشت و اکنون قصد کمک به تیم چارلز را دارد.

x-men-a-mystique-quicksilver

این فیلم قرار است در تاریخ 18 می در اروپا و 27 می در امریکا رونمایی شود. به نظر شما اخرین عنوان مردان ایکس چگونه خواهد بود ؟ ایا بازگشت به گذشته جذابیت این فرانچایز رابیش از پیش میگرداند ؟

 

 

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید