news-background
news-background

«ایتان هاک»، «رایلی کیو»، «پل دنو» و بسیاری دیگر در فیلم The Guilty «آنتوان فوکوآ» به «جیک جیلنهال» پیوستند

درام تریلر «گناهکار» (دانلود فیلم The Guilty 2021 با لینک مستقیم) که اخیراً با قراردادی ۳۰ میلیون دلاری توسط نت‌فلیکس خریداری شده، «ایتان هاک»، «پیتر اسکارزگارد»، «رایلی کیو» و بسیاری دیگر را به فهرست بازیگرانش افزود. بازی «جیک جیلنهال» در این فیلم به کارگردانی «آنتوان فوکوا» تأیید شده بود. اخبار سینمای جهان را از ۳۰نما دنبال کنید.

دیگر بازیگران اضافه شده به فیلم «پل دنو»، «بایرن باورز»، «داواین جوی رندلف»، «دیوید کاستانیدا»، «کریستینا ویدال»، «آدرین مارتینز»، «بیل بر»، «بو نپ»، و «ادی پترسون» خواهند بود. این فیلم به نویسندگی «نیک پیزولاتو» خالق «کارآگاه حقیقی» (True Detective)، از فیلمی دانمارکی به کارگردانی «گوستاو مولر» اقتباس خواهد شد. جیلنهال به واسطه‌ی کمپانی «ناین استوریز» تهیه‌کننده‌ی این فیلم است.

داستان «گناهکار» در طول یک روز و در یک مرکز فوریت‌های پلیس ۹۱۱ روی می‌دهد. «جو بیلر» با بازی جیلنهال اپراتور این مرکز است که می‌کوشد فردی که با پلیس تماس گرفته را از موقعیتی خطرناک خلاص کند اما کشف می‌کند که هیچ‌چیز آن‌گونه که به نظر می‌رسد نیست. فوکوآ در فیلم «چپ‌دست» (Southpaw) با جیلنهال سابقه‌ی همکاری داشته است.

اسکارزگارد و دنو اخیراً در «بتمن» (The Batman) «مت ریوز» نقش‌آفرینی کرده‌اند، در حالی که اواخر اکتبر گزارش شد که هاک در فیلم «تپانچه» (Revolver) با بازی دخترش «مایا هاک» جلوی دوربین می‌رود. کیو آخرین بار در «همیشه شیطان» (The Devil All The Time) دیده شده و در ساندنس امسال فیلم «زولا» (Zola) را روی پرده داشته است.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
۲۴ آبان ۱۳۹۹ ۰۳:۵۳

سلام قبلا خبر در مورد فیلمای جدید ( بزودی ) مثل همین فیلمو میذاشتید یه لینک میذاشتید که وارد صفحه ی اون فیلم میشد ما هم توی لیست دانلودمون قرار میدادیم تا وقتی نسخه های بلوری یا وب میومد دانلود کنیم ولی الان چند وقته این کارو نمیکنید دلیل خاصی داره؟

نمایش اسپویل
۲۴ آبان ۱۳۹۹ ۱۲:۳۳

سلام. برای این کار فیلم باید صفحه IMDb داشته باشه و معمولاً در زمان نگارش این صفحه وجود ندارد.

نمایش اسپویل