news-background
news-background

«ایتان هاک» در تصاویر پشت صحنه Knives Out 2 دیده شد

فیلم «چاقوکشی ۲» (Knives Out 2) به کارگردانی «رایان جانسون» که در یونان در حال فیلمبرداری است، یکی از پرستاره‌ترین فیلم‌های سال‌های آینده خواهد بود. این هفته تصاویری از محل فیلمبرداری این پروژه در یونان درز کرد و نشان داد که علاوه بر «دنیل کریگ»، «دیو باتیستا»، «کاترین هان»، «مدلین کلاین» و «کیت هادسون»، «ایتان هاک» نیز در آن نقش‌آفرینی خواهد کرد. تولید این پروژه توسط جانسون به تأیید رسیده بود.

تصاویر جدیدی که «دیلی میل» منتشر کرده نشان می‌دهد که در یکی از صحنه‌های فیلم هاک مقابل «دیو باتیستا» بازی می‌کند. او در این تصاویر با لباس یک دست سفید و موهای بلند قابل رؤیت است. در یکی دیگر از این تصاویر درز شده «جیدا پینکت اسمیت» نیز به چشم می‌خورد. اضافه شدن هاک و پینکت اسمیت به این فیلم به صورت رسمی به تأیید نرسیده بود. «ادوارد نورتن»، «جنل مونی»، «جسیکا هنویک»، و «لزلی اودوم جونیور» دیگر بازیگران «چاقوکشی ۲» خواهند بود.

«ایتان هاک» اخیراً در بلغارستان در حین بازی در سریال ابرقهرمانی «شوالیه ماه» (Moon Knight)‌ دیده شده بود. «اسکار آیزک» در این عنوان تلویزیونی برای دیزنی+ نقش اصلی و هاک نقش یک شخصیت شرور را بازی می‌کند.

نت‌فلیکس با قراردادی ۴۵۰ میلیون دلاری امتیاز پخش دو دنباله دیگر «چاقوکشی» با کریگ و جانسون را خریداری کرده است. قسمت اول «چاقوکشی» در سال ۲۰۱۹ توسط لاینزگیت اکران شد و در حالی که با بودجه ۴۰ میلیون دلاری ساخته شده بود، ۳۱۱.۴ میلیون دلار در سراسر دنیا فروخت. قسمت اول «چاقوکشی» برای جانسون نامزدی اسکار بهترین فیلمنامه اریجینال را به ارمغان آورد.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید