news-background
news-background

ایا سریال "The Big Bang Theory" ادامه خواهد یافت ؟

به درخواست کاربران

همانطور که اطلاع دارید سریال "The Big Bang Theory" از سال 2007 کار خود را اغاز کرده است و از ان سال تا کنون یکی از موفق ترین عناوین طنز بوده است.این سریال اکنون در فصل نهم خود قرار دارد و قرار است فصل دهم ان در سال اینده به اکران دراید؛اما حتی اگر این سریال برترین در نوع خود نیز باشد جمله ای معروف است که میگوید "هر چیزی هرچند هم خوب باید روزی به پایان برسد"،پس باید بالاخره منتظر پایانی برای این سریال نیز باشیم.در همین راستا و در جهت اگاهی از وضعیت سریال در ادامه گفت و گویی با یکی ازبازیگران اصلی این سریال توسط Miami Herald صورت گرفته است که در ادامه ان را به همراه توضیحاتی تقدیم شما میکنیم.

 

در این گفت و گو کونال نایر درباره طول عمر این سریال و علاقه او برای ادامه بازی در ان بعد از فصل دهم سخن گفته است :

" همه ما در حال اماده شدن برای ساخت فصل دهم از این عنوان هستیم. و بعد از ان کسی چه میداند؟ من امیدوارم این سریال همچنان ادامه یابد.اما همه چیز به من بستگی ندارد.حتی اگر فصل 11 یا 12 را امسال ارائه کنیم برای ما حس خوبی خواهد بود. ما همه احساس دلتنگی میکنیم؛چرا که بسیار به هم نزدیک هستیم و پشتیبان یکدیگر هستیم.ما این مجموعه را مجموعه ای خصوصی نگه داشته ایم و در این مجموعه واقعا عاشق یکدیگر هستیم. برای همه ما سخت خواهد بود تا به زندگی عادی بازگردیم چرا که این زندگی عادی است که مدت هاست به ان عادت کرده ایم."

با توجه به گفته نایر،لاقل او کسی است که دوست دارد این سریال همچنان ادامه یابد،لازم به ذکر است که قرار داد او تنها تا پایان فصل دهم نوشته شده است.از طرفی هیچ  دلیل و مدرکی در دست نیست که نشان دهد CBS قصد تعطیل کردن این سریال را به این زودی ها داشته باشد،چرا که این عنوان از نظر رتبه و موفقیت یکی از غول ها به حساب می اید.از طرف دیگر سریال به بخش های حساس و شاید شیرین خود نیز رسیده باشد. بعد از 5 سال شاید در اینده نزدیک برای اولین بار روابط بین شلدون و امی را نیز شاهد باشیم و در طرف دیگر پدر هاوارد را نیز به چشم ببینیم.اما اگر از جنبه دیگر به زمان اکران سریال بنگریم،متوجه میشویم که اکنون شاید برای چیزی حدود یک دهه است که این سریال در حال پخش است و انتظار برای این چنین مواردی خود نیاز به صبر و تحمل بالایی دارد.

ان چه که از گفته ها بر می اید اینگونه است که این سریال حداقل برای یک سال دیگر ادامه خواهد داشت و در طول سال 2017 شاهد فصل دهم این عنوان خواهیم بود؛و با توجه به گفته های نایر و ابراز علاقه و نزدیکی گروه اینگونه به نظر میرسد که این سریال هنوز قصد ادامه یافتن دارد و به این زودی ها به پایان خود نزدیک نخواهد شد.درحال حاضر میتوانید به مشاهده فصل های قبلی این سریال در 30نما مشغول شوید.

مشاهده / دانلود تمام 9 فصل سریال از 30نما

 

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید