news-background
news-background

اکران فیلم The Green Knight در بریتانیا با شیوع موج جدید ابتلا به ویروس کرونا تنها چند روز مانده به تاریخ مقرر لغو شد

فیلم «شوالیه سبز» (The Green Knight) استودیوی A24 به کارگردانی «دیوید لوری» و بازی «دو پاتل» در فاصله تنها دو هفته مانده به اکران در بریتانیا از تقویم حذف شد. این تصمیم توسط ای‌اف‌دی پخش‌کننده بریتانیایی فیلم اتخاذ شده است و «شوالیه سبز» در ایالات متحده طبق اعلام قبلی در تاریخ ۳۰ ژوئیه روی پرده خواهد رفت.

علت این اقدام افزایش شمار مبتلایان به ویروس کرونا در بریتانیا اعلام شده است. از ۱۹ ژوئیه تقریباً تمام محدودیت‌های اعمال شده در بریتانیا برچیده شد، اما نوع دلتای ویروس کرونا به صورت روزانه ۵۰ هزار نفر را مبتلا می‌کند و این منطقه را به سمت قرنطینه دیگری پیش می‌برد. در حال حاضر سالن‌های سینمای بریتانیا بسته نشده‌اند.

این فیلم با بازی «دو پاتل» قرار بود سال ۲۰۲۰ در جشنواره فیلم تگزاس اکران شود اما پاندمی کووید آن فستیوال را کنسل کرد. با این حال، لوری از این فرصت به دست آمده استفاده کرده و در فیلم تاریخی جدیدش تجدید نظر کرده است.

فیلم فانتزی و ماجراجویی «شوالیه سبز» از افسانه «شاه آرتور» الهام گرفته شده و «دو پاتل» نقش شخصیتی به نام «سر گاوین» را بازی می‌کند که برادرزاده بی‌پروای «شاه آرتور» است و برای یافتن غریبه‌ای غول‌پیکر موسوم به «شوالیه سبز» سفر آغاز می‌کند. گاوین در این راه با غول‌ها، ارواح، سارقین و دسیسه‌چینان مواجه می‌شود.

«جول اجرتون»، «بری کیوگان»، «آلیسیا ویکاندر»، و زوج بازیگر «ساحره» (The Witch) یعنی «رالف اینسون»‌ و «کیت دیکی» دیگر بازیگران «شوالیه سبز» خواهند بود. «شان هریس» بازیگر چندگانه «مأموریت غیرممکن»‌ نیز نقش «شاه آرتور» را بازی می‌کند.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید