news-background
news-background

اکران Halloween Kills به سال ۲۰۲۱ موکول شد؛ انتشار اولین تیزر

کارپنتر می‌گوید: «این فیلم چیز دیگری است. سرگرم‌کننده، تند، و بی‌رحمانه است.»

انتظار برای قسمت بعدی چندگانه‌ی «هالووین» (دانلود فیلم Halloween با لینک مستقیم) طولانی‌تر خواهد شد چرا که استودیوی یونیورسال پیکچرز اعلام کرد فیلم «هالووین می‌کشد» (دانلود فیلم Halloween Kills با لینک مستقیم) به کارگردانی «دیوید گوردن گرین» را اکتبر سال ۲۰۲۱ اکران خواهد کرد. این فیلم قرار بود اکتبر امسال روی پرده برود. قسمت سوم سه‌گانه‌ی ریبوت‌شده تحت عنوان «هالووین تمام می‌شود» (دانلود فیلم Halloween Ends با لینک مستقیم) نیز تا اکتبر سال ۲۰۲۲ به تعویق افتاده است. استودیوی بلوم‌هوس متعلق به یونیورسال هم تاریخ اکران «کندی‌من» (دانلود فیلم Candyman با لینک مستقیم) را از ۲۵ سپتامبر به ۱۶ اکتبر (۲۶ شهریور ماه ۱۳۹۹) و «پاکسازی برای همیشه» (دانلود فیلم The Forever Purge با لینک مستقیم) را به ۹ ژوئیه ۲۰۲۱ موکول کرده است. اخبار سینمای جهان را از ۳۰نما دنبال کنید.

«هالووین می‌کشد» دنباله‌ای برای فیلم «هالووین» گرین است که در سال ۲۰۱۸ اکران شد و در افتتاحیه ۷۶.۲ میلیون دلار فروخت. این فیلم با چنین رکوردی که در تاریخ چندگانه بی‌سابقه‌ بود با فروش ۱۵۹ میلیون دلاری در بازارهای داخلی و ۲۵۵ میلیون دلاری در سراسر دنیا به اکرانش خاتمه داد. گرین این فیلم را با بودجه‌ی ۱۰ میلیون دلاری ساخته بود و برای استودیو بسیار سودآوری کرد. اما مهم‌تر از آن، فیلم تحسین منتقدین و هواداران را هم در پی داشت. در «هالووین می‌کشد» گرین بار دیگر با «جیمی لی کورتیس»، «جودی گریر» و «اندی ماتیچاک» همکاری خواهد کرد. دانلود فیلم با لینک مستقیم.

«جان کارپنتر» که «هالووین» (دانلود فیلم Halloween با لینک مستقیم) را در سال ۱۹۷۸ آغاز کرده، در ریبوت گرین به عنوان تهیه‌کننده بازگشت. این فیلمساز تغییر تاریخ اکران دنباله را انتشار تیزر «هالیوود می‌کشد» اعلام کرده است. در این ویدیوی کوتاه وعده داده می‌شود که داستان دنباله بلافاصله پس از وقایع قسمت قبل روایت خواهد شد.

کارپنتر این هفته در مصاحبه با «ایندی‌وایر» تأیید کرده بود که فیلمبرداری «هالووین می‌کشد» به پایان رسیده است. این فیلمساز می‌گوید:‌ «کات فیلم تمام شده. آن‌ها تا یکی دو هفته‌ی آینده فیلم را میکس خواهند کرد. سپس آماده‌ی انتشار است. من کارم را انجام داده‌ام. فیلم چیز دیگری است. سرگرم‌کننده، تند و بی‌رحمانه است، یک فیلم اسلشر ضرب در صد، بسیار بزرگ. عظیم است. هرگز چنین چیزی ندیده بودم: شمار کشتارها!»

«هالووین می‌کشد» ۱۵ اکتبر ۲۰۲۱ (۲۳ اکتبر ۱۴۰۰) اکران خواهد شد.

 

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید