news-background
news-background

مدیر استودیوی مارول از احتمال تولید Avengers 5 و زمان اکران Deadpool 3 می‌گوید

در سال ۲۰۰۸ وقتی «مرد آهنی» (Iron Man) به سینما آمد، در صحنه‌های پس از تیتراژ وعده داده شد که اعضای گروه «انتقام‌جویان» (Avengers) چهار سال بعد ملاقات می‌کنند. مارول ساختاری به وجود آورد که هر سه سال یک بار یک قسمت از «انتقام‌جویان» اکران شود. «عصر اولتران» (Age of Ultron) در سال ۲۰۱۵ و «جنگ بی‌نهایت» (Infinity War) در سال ۲۰۱۸ اکران شد تا اینکه «آخر بازی» (Endgame) سنت را شکست و در سال ۲۰۱۹ روی پرده رفت. پس از وقایع قسمت آخر، بسیاری از ابرقهرمانان یا کشته شده و یا بازنشسته شده بودند، به همین علت تولید «انتقام‌جویان» بعدی ممکن است تا چندین سال آینده ساخته نشود.

«کوین فایگی» مدیر استودیوی مارول در مصاحبه با «کلایدر» تأیید می‌کند که این فاصله طولانی میان قسمت چهارم «انتقام‌جویان: آخر بازی» و قسمت پنجم به وجود خواهد آمد: «فکر می‌کنم تمایل داریم که میان «آخر بازی» و مجموعه داستان‌های بعدی که از حالا شروع شده و در جریان است فاصله زمانی منطقی وجود داشته باشد. بنابراین به زمان نیاز دارید، همان‌گونه که در فاز اول داشتیم، تا این داستان‌ها را پایه‌گذاری و سپس همه شخصیت‌ها را گرد هم جمع کنیم.»

«آنتونی مکی» به‌تازگی برای بازی در «کاپیتان آمریکا ۴» (Captain America 4) قرارداد بسته و در فاز چهارم «دنیای سینمایی مارول» احتمالاً سپر «استیو راجرز» را به دوش می‌کشد. از سوی دیگر شخصیت‌هایی چون «یلنا بلووا» با بازی «فلورنس پیو»، «شانگ-چی» با بازی «سیمو لیو»، «جین فاستر» با بازی «ناتالی پورتمن»، «کاملا خان» یا «خانم مارول» با بازی «ایمان ولانی»، «مانیکا رمبو» با بازی «تیونا پاریس» و «آیرون هارت» با بازی «دامینیک ترون» بخشی جدایی‌ناپذیر از فاز بعدی «دنیای سینمایی مارول» خواهند بود.

بعضی از شخصیت‌های «ثور: عشق و تندر» (Thor: Love and Thunder) به کارگردانی «تایکا وایتیتی» از جمله «زئوس» با بازی «راسل کرو» یا «گور خداکش» با بازی «کریستین بیل» نیز ممکن است نقشی کلیدی در فیلم‌های بعدی مارول ایفا کنند.

فایگی در مصاحبه دیگری با «کامیک‌بوک» به این پرسش پاسخ می‌دهد که آیا زمان مشخصی برای تولید و اکران «ددپول ۳» (Deadpool 3) تعیین شده است یا نه. این تهیه‌کننده پاسخ می‌دهد: «[تولید فیلم طبق ادعای «رایان رینولدز» سال آینده] شروع خواهد شد. و فیلمنامه در حال نگارش است و رایان سخت با نویسندگان بر روی آن کار می‌کند.» رینولدز پیش‌تر وعده داده بود که «ددپول ۳» با احتمال ۷۰ درصد در سال ۲۰۲۲ فیلمبرداری خواهد شد.

پاییز گذشته گزارش شد که «وندی مالینو» و «لیزی مالینو-لوگلین» به عنوان نویسندگان «ددپول ۳» انتخاب شده‌اند. در ماه دسامبر نیز فایگی تأیید کرد که قسمت سوم «ددپول» درجه سنی بزرگسال خواهد داشت: «درجه سنی بزرگسال دارد و ما در حال کار بر روی فیلمنامه هستیم، و «رایان رینولدز» بر فیلمنامه نظارت می‌کند… امسال [فیلمبرداری] نخواهد شد.»

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید