news-background
news-background

اکران «گورکن» در جشنواره «همیلتون» کانادا

به نقل از روابط عمومی پروژه سینمایی «گورکن» به نویسندگی و کارگردانی کاظم ملایی و تهیه‌کنندگی سینا سعیدیان، این فیلم در ادامه‌ی حضور بین‌المللی‌اش در بخش اصلی پانزدهمین جشنواره بین‌المللی فیلم «همیلتون» کانادا که به صورت ترکیبی از نمایش‌های مجازی و حضوری  از ۷ تا ۲۵ نوامبر برگزار می‌شود، اکران خواهد شد. اخبار سینمای جهان را از ۳۰نما دنبال کنید.

تا به امروز، این فیلم در نخستین نمایش جهانی خود علاوه بر نامزدی در چند رشته‌ی مختلف، جوایز متعددی را نیز به دست آورده، من جمله نامزد دریافت جایزه بهترین فیلم در بخش استعدادهای جدید آسیایی بیست و سومین جشنواره‌ بین‌المللی شانگهای چین، جایزه‌ی بهترین فیلم داستانی از بیست و هفتمین جشنواره فیلم آستین در آمریکای شمالی، جایزه‌ی بهترین فیلم خارجی زبان و جایره‌ی تماشاگران  در بیست و نهمین جشنواره فیلم برکلی آمریکا، و همچنین جایزه‌ی بهترین فیلم سینمایی ششمین جشنواره بین‌المللی فیلم بانکوک‌تای را نیز دریافت کرده است.

از بازیگرانی که در فیلم سینمایی «گورکن» به کارگردانی کاظم ملایی به ایفای نقش پرداختند پی‌توان از ویشکا آسایش، حسن معجونی، مهراوه شریفی‌نیا، بهنوش بختیاری، رضا بهبودی، مهدی حسینی‌نیا، سیاوش چراغی‌پور، محمود نظرعلیان، حمیدرضا محمدی، محمدامین اسدی، یدالله شادمانی، ندا دهشیری و گوهر خیراندیش نام برد.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید