news-background
news-background

اکران قسمت سوم «Cloverfield» بار دیگر به تعویق افتاد

اکران فیلم «ذره خدا» (God Particle)، قسمت سوم مجموعه‌ فیلم‌های «کلاورفیلد» (Cloverfield) یک بار دیگر به تعویق افتاد. این فیلم در حال حاضر برای اکران در تاریخ 20 آپریل 2018 برنامه ریزی شده است.

تاریخ عرضه فیلم «ذره خدا» به تهیه‌کنندگی «جی.جی آبرامز» و شرکت فیلمسازی «بد روبات» و استودیوی پارامونت، قبلاً یکبار از تاریخ 24 فوریه 2017 به 27 اکتبر همان سال موکول شده و رسماً تایید شده بود که این فیلم در دنیای «کلاورفیلد» اتفاق می‌افتد. برای اکران این پروژه بار دیگر تاریخ 2 فوریه در نظر گرفته شد، ولی اینک تنها یک ماه به عرضه آن مانده و برای آن تبلیغات لازم صورت نگرفته است.

فیلم «ذره خدا» که موقتاً با این نام شناخته می‌شود، با کارگردانی «جولیوس اونا» فیلمساز نیجریه‌ای-آمریکایی و فیلمنامه «اورن اوزیل» و «داگ جونگ»، در آینده‌ای نزدیک روایت می‌شود و ماجرای گروهی فضانورد را به تصویر می‌کشد که برای بقا می‌جنگند و در همان حین منبع انرژی هولناک «ذره خدا» را کشف می‌کنند. بازیگران چندملیتی چون «دیوید اویلوو»، «الیزابت دبیکی»، «کریس اودود»، «گوگو امباتا-را» و «دنیل برال» در این فیلم معمایی و فانتزی نقش‌آفرینی کرده‌اند.

مراحل تولید این فیلم که دنباله‌ای برای «شماره 10 خیابان کلاورفیلد» (10 Cloverfield Lane) به شمار می‌رود، از سال 2012 کلید خورده است. فیلم 15 میلیون دلاری «شماره 10 خیابان کلاورفیلد» در سال 2016 با کارگردانی «دن تراکتنبرگ» به نمایش درآمد و موجب غافلیری همه شد و در نهایت با 110.2 میلیون دلار به اکران خود پایان داد. «کلاورفیلد»، قسمت اول فیلم نیز در سال 2008 روی پرده رفت و تا زمان اکران کمتر کسی از قصه گودزیلا گونه آن با خبر بود.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید