news-background
news-background

اکران فیلم Venom: Let There Be Carnage سونی سه هفته به تأخیر افتاد

سونی فیلم «ونوم: بگذار کشتار به پا شود» را از ۲۴ سپتامبر به ۱۵ اکتبر موکول کرده است.

 

استودیوی سونی اعلام کرد که فیلم «ونوم: بگذار کشتار به پا شود» (Venom: Let There Be Carnage) به کارگردانی «اندی سرکیس» را به جای ۲۴ سپتامبر در تاریخ ۱۵ اکتبر اکران می‌کند. علت این تغییر افزایش شمار مبتلایان به نوع دلتای ویروس کرونا در آمریکا ذکر شده است.

این احتمال وجود دارد که دنباله «ونوم» اولین قطعه از دومینوی تأخیرهای فیلم‌هایی باشد که قرار است در فصل پاییز روی پرده بروند. در حال حاضر اکران «شانگ-چی» (Shang-Chi) مارول و دیزنی در تاریخ ۳ سپتامبر باقی مانده، و «وقتی برای مردن نیست» (No Time to Die) از چندگانه «جیمز باند» همچنان قرار است ۸ اکتبر اکران شود. «ونوم ۲» در این تاریخ جدید باید با فیلم «هالووین می‌کشد» (Halloween Kills) یونیورسال رقابت کند.

«ونوم: بگذار کشتار به پا شود» دنباله‌ای است برای «ونوم» که در سال ۲۰۱۸ اکران شد و ۸۰۰ میلیون دلار در سراسر دنیا فروخت. در این فیلم «تام هاردی» بار دیگر در نقش «ادی براک» ظاهر شده و مقابل شخصیت شرور «کارنج» با بازی «وودی هارلسون» قرار گرفته است. «نایومی هریس» در نقش شخصیت شرور «شریک» (Shriek)، «استیون گراهام» در نقشی افشا-نشده، «شان دلانی»، «لورنس اسپلمن» و «لری الومبامیو» دیگر بازیگران فیلم خواهند بود.

«کلی مارسل» نویسنده فیلمنامه این دنباله ماه گذشته در مصاحبه با مجله «امپایر» فاش کرده است که با «ونوم ۲» نام هاردی برای اولین بار به عنوان «داستان‌پرداز» (Story By) ذکر خواهد شد. مارسل می‌گوید هاردی چندین ماه وقت صرف یافتن داستان درست برای دنباله کرده است.

هاردی این هفته در مصاحبه جدیدی با «اسکوایر» تأیید کرد که از حالا مشتاق است تا در فیلم دیگری نقش شخصیت شرور دنیای «مرد-عنکبوتی» را تکرار کند و سه‌گانه‌ای را به پایان برساند: «به قسمت سوم هم فکر می‌کنم، چون به نظرم باید این دنباله را نیز همزمان نوشت. تا وقتی قسمت دوم پرفروش نشود، قسمت سوم چراغ سبز نخواهد گرفت، اما استودیو واقعاً از دومین قسمت راضی است.»

هاردی اضافه می‌کند: «هر دو طرف باید تمایل داشته باشند، نمی‌دانم چرا نباید این را بخواهند. امیدوارم و با قدرت، با هر دو دست، و مشتاقانه به سمت این احتمال هدایتش می‌کنم، و هر کاری می‌کنم تا عملی شود. اما وقتی ۱۰۰ متر را می‌دوی احمقانه است که به بازی‌های المپیک نروی، بنابراین بله! می‌خواهم در آن میدان حضور داشته باشم.»

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید