news-background
news-background

اکران انیمیشن Soul پیکسار پنج ماه به تعویق افتاد؛ انتشار زودهنگام فیلم جدید «کیرا نایتلی»

دیزنی اکران انیمیشن «روح» (دانلود انیمیشن Soul با لینک مستقیم) تازه‌ترین اثر پیکسار را به علت عدم امکان بازگشایی سالن‌های سینما در پی شیوع ویروس کرونا، از ۱۹ ژوئن به ۲۰ نوامبر ۲۰۲۰ (۳۰ آبان ماه ۱۳۹۹) موکول کرد. استودیو دوشنبه اعلام کرد که فیلم فانتزی اریجینال «رایا و آخرین اژدها» (Raya and the Last Dragon) را هم به جای ۲۵ نوامبر در تاریخ ۱۲ مارس سال ۲۰۲۱ )۲۲ اسفند ماه ۱۳۹۹) روی پرده می‌برد. اکران یک فیلم لایو-اکشن بدون عنوان دیزنی نیز از مارس ۲۰۲۱ حذف شده است.

به این ترتیب با تغییر تاریخ اکران «روح»، تا پایان ماه ژوئیه در آمریکا فیلم بزرگی روی پرده نخواهد رفت. دیزنی ماه گذشته میلادی تاریخ اکران فیلم‌های فاز چهارم «دنیای سینمایی مارول» را تغییر داد. اکران «مولان» (Mulan) به ۲۴ ژوئیه، «بیوه‌ی سیاه» (Black Widow) به ۷ نوامبر و «جاودانان» (The Eternals) به فوریه ۲۰۲۱ موکول شد.

تاکنون تمامی استودیوهای فیلمسازی هالیوود به دنبال تعطیلی سالن‌های سینما تاریخ اکران عناوین پرخرج خود را تغییر داده‌اند. این فهرست طویل شامل «موربیوس» (Morbius) و «شکارچیان روح: آخرت» (Ghostbusters: Afterlife) سونی، «زن شگفت‌انگیز ۱۹۸۴» (Wonder Woman 1984) و «در ارتفاعات» (In the Heights) برادران وارنر، «تاپ گان: ماوریک» (Top Gun: Maverick) پارامونت و «سریع و خشن ۹» (F9) و «وقتی برای مردن نیست» (No Time to Die) یونیورسال می‌شود.

«روح» به کارگردانی «پیتر داکتر» داستانی در مورد یک استاد موسیقی مقطع متوسطه با صداپیشگی «جیمی فاکس» روایت می‌کند که رؤیای تبدیل شدن به یک نوازنده‌ی جاز را دارد. به دنبال یک حادثه روح او از تن جدا می‌شود و به «یو سمینار» منتقل می‌شود، جایی که با «۲۲» با صداپیشگی «تینا فی» سعی می‌کند روحش را پیش از آنکه دیر شود به بدنش بازگرداند. اخبار سینمای جهان را از ۳۰نما دنبال کنید.

انیمیشن «روح» قرار بود دومین فیلم پیکسار در سال جاری پس از «به‌پیش» (Onward) باشد. کروناویروس به آن فیلم با صداپیشگی «تام هالند»، «کریس پرت» و «جولیا لوئی درایفس» تنها یک هفته فرصت اکران داد. این انیمیشن یکی از چندین عنوانی بود که به شکل زودهنگام در پلتفرم‌های دیجیتال عرضه شد.

هفته‌ی گذشته گزارش شد که فیلم «هیچ‌کس» (Nobody) یونیورسال با بازی «باب اودنکرک» نیز از ۱۴ آگست ۲۰۲۰ به ۲۶ فوریه ۲۰۲۱ موکول خواهد شد. این استودیو اعلام کرد که فیلم بدون عنوان «ام. نایت شیامانان» هم که قرار بود فوریه ۲۰۲۱ اکران شود از تقویم حذف می‌شود. در فیلم «هیچ‌کس» اودنکرک نقش پدر و همسری به نام «هاچ منسل» را بازی می‌کند که در مقابل ناملایمات زندگی واکنشی نشان نمی‌دهد. وقتی یک شب دو سارق به محل سکونت او حمله می‌کنند، هاچ تلاش نمی‌کند از خود و خانواده‌اش دفاع کند به این امید که از بروز خشونت جلوگیری کند. «هیچ‌کس» توسط «ایلیا نایشولر» کارگردانی شده و «درک کولستاد» نویسنده‌ی «جان ویک» فیلمنامه‌ی آن را به نگارش درآورده است.

فیلم «بدرفتاری» (دانلود فیلم Misbehaviour با لینک مستقیم) با بازی «کیرا نایتلی» نیز که ۱۳ مارس در بریتانیا اکران شده و تا هفته‌ی گذشته ۴۲۶ هزار دلار فروخته از ۱۵ آوریل در پلتفرم‌های دیجیتال عرضه می‌شود. «جسی باکلی» دیگر ستاره‌ی این فیلم است که داستانی در مورد گروهی از فعالان حقوق زنان در دهه‌ی ۱۹۷۰ را روایت می‌کند که در برگزاری مراسم «دختر شایسته» دنیا اخلال ایجاد کردند.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید