news-background
news-background

«اوون ویلسون» به سریال Loki دیزنی+ پیوست

بازیگر شناخته‌شده‌ی دیگری به «دنیای سینمایی مارول» ملحق می‌شود. «اوون ویلسون» بنابر آخرین گزارش‌ها به سریال لایو-اکشن «لوکی» (Loki) اضافه شد اما تاکنون اطلاعاتی از نقش او درز نکرده است. در سریال «لوکی» قرار است «تام هیدلستون» برای ایفای نقش اصلی بازگردد. او برای اولین بار در سال ۲۰۱۱ این نقش را بازی کرده بود و سپس در فیلم‌های «انتقام‌جویان:» (دانلود فیلم The Avengers با لینک مستقیم)، «ثور: دنیای تاریک» (دانلود فیلم Thor: The Dark World با لینک مستقیم)، «ثور: رگنراک» (دانلود فیلم Thor: Ragnarok با لینک مستقیم)، «انتقام‌جویان: جنگ بی‌نهایت» (دانلود فیلم Avengers: Infinity War با لینک مستقیم) و «انتقام‌جویان: آخر بازی» (دانلود فیلم Avengers: Endgame با لینک مستقیم) آن را تکرار کرد. اضافه شدن ویلسون به سریال ممکن است از لحن کمدی آن حکایت کند، چیزی که هیدلستون با آن بیگانه نیست و در «رگنراک» به کارگردانی «تایکا وایتیتی» تجربه کرده است.

ویلسون بیشتر به خاطر بازی در فیلم‌های «مهمانان ناخوانده عروسی» (دانلود فیلم Wedding Crashers با لینک مستقیم) و «خانواده سلطنتی تننبام» (دانلود فیلم The Royal Tenenbaums با لینک مستقیم) شناخته می‌شود. او اخیراً در فیلم اکشن تریلر «بدون راه فرار» (دانلود فیلم No Escape با لینک مستقیم) ظاهر شد و توانایی‌های خود در نقش‌های درام را نشان داد. او برای اولین بار با مارول همکاری خواهد کرد.

«کوین فایگی» مدیر استودیوهای مارول پیش‌تر فاش کرده بود که بازیگران سریال‌های دیزنی+ می‌توانند در فیلم‌ها و سریال‌های آینده‌ی استودیو ظاهر شوند. او مشخصاً تأیید کرد که سریال «لوکی» با فیلم‌های «دکتر استرنج و عوالم موازی جنون» (دانلود فیلم با لینک مستقیم) در دنیای سینمایی مارول پیوند می‌خورد.

سریال «لوکی» شخصیت اصلی را پس از فرار از شهر نیویورک در سال ۲۰۱۲ و در یکی از صحنه‌های «آخر بازی» دنبال خواهد کرد. [هشدار: حاوی اسپویلر] این شخصیت در فیلم «انتقام‌جویان: جنگ بی‌نهایت» به دست «تانوس» با بازی «جاش برولین» کشته شد.

پروژه‌های بعدی استودیوی مارول تا سال ۲۰۲۰ شامل «بیوه‌ی سیاه» (Black Widow) در تاریخ ۱ می ۲۰۲۰ (۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۹)، سریال «فالکن و سرباز زمستان» (The Falcon and The Winter Soldier) برای پاییز ۲۰۲۰ (پاییز ۱۳۹۹)، و «جاودانان» (The Eternals) در ۶ نوامبر ۲۰۲۰ (۱۶ آبان ماه ۱۳۹۹) می‌شوند.

اخبار سینمای جهان را از ۳۰نما دنبال کنید.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید