news-background
news-background

«اونجرز: جنگ ابدیت» یک هفته زودتر از موعد اکران می‌شود

درحالی‌که به تازگی وارد سومین ماه از سال میلادی شده‌ایم، و تا زمان اکران فیلم «اونجرز: جنگ ابدیت» (Avengers: Infinity War) در تاریخ 4 می، کمتر از 2 ماه باقی مانده، دیزنی اعلام کرده است که این فیلم یک هفته زودتر و در تاریخ 27 آپریل به نمایش درخواهد آمد.

مارول معمولاً عرضه عناوین ابرقهرمانی خود در خارج از آمریکای شمالی را از اواخر آپریل و پیش از اکران داخلی آغاز می‌کند، اما این بار شرایط برای «اونجرز: جنگ ابدیت» به گونه‌ای دیگر رقم خواهد خورد و این فیلم به کارگردانی انتونی و جو روسو همزمان با اکران جهانی در داخل ایالات متحده هم به نمایش درمی‌آید تا از خطر لو رفتن داستان برای مخاطبین آمریکای شمالی کاسته شود. به گفته «کوین فایگی» رئیس مارول، «جنگ ابدیت» تا حدی در آینده دنیای سینمایی مارول تأثیرگذار است که قسمت چهارم «انتقام‌جویان» در حال حاضر تنها با نام «اونجرز 4» شناخته می‌شود چرا که عنوان فیلم خود حاوی اسپویلر است.

همان‌گونه که در گزارش باکس آفیس هفته گذشته خواندید، مارول به تازگی موفق شد با فیلم «پلنگ سیاه» دومین فروش افتتاحیه تاریخ آمریکا را در طول 4 روز جابجا کند و پشت سر «جنگ ستارگان: نیرو برمی‌خیزد» قرار بگیرد که در چهار روز اول اکرانش 242.1 میلیون دلار فروخته بود.

در فیلم «اونجرز: جنگ ابدیت» علاوه بر اعضای همیشگی «انتقام‌جویان»، «کریس پرت»، «دیو باتیستا» و دیگر اعضای «محافظین کهکشان» هم حضور دارند.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
۱۲ اسفند ۱۳۹۶ ۱۸:۲۷

100% پر فروش ترین فیلم سال میشه

نمایش اسپویل