news-background
news-background

«اولیویا کولمن» در مینی‌سریال Landscapers «الکساندر پین» بازی می‌کند

«اولیویا کولمن» در یکی دو سال گذشته به لطف بازی در «سوگلی» (The Favourite) «یورگوس لانتیموس»، فصل اول و دوم «فلیبگ» (Fleabag) و فصل سوم سریال «تاج» (The Crown) نت‌فلیکس، به نوعی دوباره کشف شد. او قصد ندارد از شتاب خود بکاهد، زیرا روز گذشته گزارش شد که کولمن برای بازی در سریال جدیدی به نام «لنداسکیپرز» (Landscapers) قراردادی به امضاء رسانده است.

ورایتی گزارش می‌دهد که کولمن در سریال جدیدی که از شبکه‌ی اچ‌بی‌او پخش خواهد شد و کارگردانی آن به «الکساندر پین»‌ سپرده شده، نقش‌آفرینی می‌کند. این سریال از زندگی قاتلین واقعی، سوزان و کریستفر ادواردز اقتباس می‌شود، زوجی که اجساد قربانیان خود را در حیاط پشتی دفن می‌کردند. کولمن در نقش سوزان ایفای نقش می‌کند در حالی که بازیگر نقش کریستفر هنوز انتخاب نشده است.

در گزارش ورایتی آمده است که اساس سریال از ساعت‌ها مصاحبه با قاتلین تشکیل می‌شود. نویسندگی «لنداسکیپرز» به «اد سینکلر» سپرده شده که همسر و همکار تهیه‌کننده‌ی کولمن است. «کیسی بلویز» مدیر برنامه‌سازی شبکه‌ی اچ‌بی‌او می‌گوید این سریال داستانی خیالی بازگو می‌کند که غریب‌تر از حقیقت است. او از همکاری با کولمن و پین و شبکه‌ی اسکای ابراز رضایت می‌کند.

اخیراً اعلام شده بود که «الکساندر پین» بازسازی فیلم «ضیافت بابت» (Babette’s Feast) را کارگردانی می‌کند. او پیش از این دو پروژه، دو فیلم دیگر در حال توسعه داشت که به نظر می‌رسد هیچ‌کدام به تولید نخواهند رسید. پروژه‌ی دیگر پین با همکاری «مدز میکلسن» نیز به علت مسائل و مشکلات حقوقی کنسل اعلام شده است.

هنوز مشخص نیست که آیا پین ابتدا این سریال را به تولید می‌رساند یا پیش از آن به سراغ تولید فیلمش می‌رود. به هر حال، «لنداسکیپرز» یکی از هیجان‌انگیزترین سریال‌هایی است که در سال‌های آینده جلوی دوربین می‌رود. این سریال از طریق شبکه‌های اسکای در بریتانیا، ایتالیا، آلمان، اسپانیا و ایرلند روی ایر می‌رود و در آمریکا از شبکه‌ی اچ‌بی‌او پخش می‌شود.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید