news-background
news-background

اولین کلیپ منتشر شده از فیلم Life Itself با حضور اسکار آیزک و اولیویا وایلد

استودیو آمازون کلیپ جدیدی از فیلم رمانتیک و درام خود با عنوان «Life Itself» منتشر کرده است. این فیلم در مورد رابطه میان دو شخصیت با بازی «اسکار آیزاک» بازیگر فیلم «Operation Finale» و «اولیویا وایلد» بازیگر فیلم «Cowboys & Aliens» است.

فیلم درمورد یک ‌زوج جوان ساکن نیویورک است، که زندگی آن‎ها را از عشق‎شان در کالج تا ازدواج و تولد اولین فرزندشان نشان می‎دهد. اتفاقی پیچیده و غیر منتظره در یکی از سفرهایشان برایشان رخ می‎دهد که تأثیرات آن را در زندگی‎شان میبینیم. «دن فوگلمن» کارگردان فیلم «This Is Us» کارگردانی و فیلمنامه نویسی این فیلم را بر عهده دارد. این فیلم مشکلات و مزایای زندگی روزمره را در میان چند نسل بررسی می‎کند.

«اسکار آیزاک» بازیگر فیلم «Star Wars: The Last Jedi»، «اولیویا وایلد» بازیگر فیلم «TRON: Legacy»، «آنتونیو باندراس» بازیگر فیلم «The Mask of Zorro»، «آنت بنینگ» بازیگر فیلم «American Beauty»، «اولیویا کوک» بازیگر فیلم «Ready Player One»، «سرجیو پریس منچتا» بازیگر فیلم «Resident Evil: Afterlife»، «لایا کوستا » و «مندی پتینکین» در این فیلم ایفای نقش خواهند کرد. فیلم برداری در شهر نیویورک و کارمونایِ اسپانیا است. این فیلم وضعیت انسان را با مشکلاتش به همراه طنز، تلخی و عشق زندگی نشان می‎دهد.

«مارتی بوون» به همراه «ویک گادفری» تهیه کنندگی این پروژه را بر عهده دارند. این فیلم قرار است در تاریخ  ۲۱ سپتامبر ۲۰۱۸ اکران شود.

دانلود و مشاهده آنلاین اولین کلیپ از فیلم Life Itself

 

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
۱۸ شهریور ۱۳۹۷ ۱۷:۳۴

چقدر آنتونیو باندراس پیر شده ... برای من به یادماندنی ترین فیلمهاش ، دسپرادو و نقاب زورو بود

نمایش اسپویل