news-background
news-background

اولین پوستر "Angry Birds Movie"و رونمایی از خوک های دریایی

همه ما درطول زندگی خود به یک خوک یا موجودی شبیه خوک برخورد کرده ایم - بهتر اینه که بگیم بیشتر اوقات در بازی و گاهی اوقات تو زندگی واقعی.نرم افزار یا بازی مشهور شرکت Rovio یعنی پرندگان خشمگین که از موفق ترین بازی های دنیای گیم نیز بشمار میرود به خوبی میتواند نشان دهد که دنیای مبارزه و رقابت پرندگان و خوک ها چگونه است؛و اکنون با ما باشید تا چهره های کلیدی جنگ تابستانی پرنده ها و خوک ها را در "Angry Birds Movie" برای شما معرفی کنیم،چیزی که به خوبی در پوستر تازه منتشر شده از این فیلم مشاهده میشود.

Angry-Birds-final-quad

شخصیت اصلی  داستان مربوط به  جیسون سودیکیس (Jason Sudeikis)  پرنده خشمگین قرمز رنگ ( که در تصویر بالا نیز قابل رویت است )،پرنده ای خشمگین و بی اعصاب که در جزیره ای رویایی زندگی میکند،کسی که هرگز حتی یک ثانیه هم نمیتواند ارام باشد و همیشه در حال عصبانیت و دعوا است.در کنار او  چاک سریع (speedster Chuck) (جاش گاد)، متخصص مدیریت خشم ماتیلدا (Matilda) (مایا رودلف)، و بمب خود انفجاری (self-explanatory Bomb) (دنی مک براید) نیز حضور دارند. و اما در این جزیره زیبا و ارام قرار است اتفاقاتی رخ دهد.

دقیقا مانند هر داستان دیگری در اوج صفا و صمیمیت و در جزیره ای رویایی که پرنده ای قرمز عصبانی ولی مهربان زندگی میکند....بوووووممممممم ... چیزی جز دسته ای از خوک های دریایی ظاهر نمیشود.بله این بار ما با خوک های دریایی مواجه هستیم و شاید بازی اینده پرندگان خشمگین نیز با همین خوک های مدل ابی ساخته شوند.این خوک ها 100% برای دوستی به جزیره رویایی ما نیامده اند.اما پرندگان نیز نیروهای خود را دارند و اینبار است که  یودا (Yoda) مشکی پیتر دینکلج مانند عقابی به کمک دیگر پرندگان شتافته و به جنگ جان تازه ای میدهد.

در این فیلم قرار است "Sean Penn" به عنوان صدا پیشه یکی از پرندگان خشمگین ایفای نقش کند.این فیلم قرار است در 13 می امسال برروی پرده سینما برود.در ادامه شما را به دیدن اخرین تریلر منتشر شده از این عنوان دعوت مینماییم.

مشاهده / دانلود اخرین تریلر پرندگان خشمگین 2016

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید