news-background
news-background

اولین پوسترهای Monster Hunters منتشر شد

استودیوی اسکرین جمز اولین پوسترهای اقتباسی سینمایی «پل دابلیو.اس. اندرسون» کارگردان «رزیدنت ایول» از بازی ویدیویی «شکارچی هیولا» (Monster Hunter) را رونمایی کرد. بازی «شکارچی هیولا» در سال ۲۰۰۴ برای پلی‌استیشن ۲ عرضه شد و گیمرها در نقش «شکارچی» به کشتن انواع هیولاها می‌پرداختند.

فیلم اندرسون داستان ساده‌ی بازی را کمی توسعه داده و «میلا یوویچ» در نقش «کاپیتان ناتالی آرتمیس»، یکی از اعضای ارتش «ملل متحد» بازی می‌کند و در دنیایی موازی با هیولاها می‌جنگد. او و همراهانش باید مانع از ورود هیولاها به زمین شوند. اندرسون ید طولایی در کارگردانی اقتباس‌های سینمایی از بازی‌های ویدیویی دارد و با کارگردانی «مورتال کامبت» در سال ۱۹۹۵ به شهرت رسید. او سپس اولین قسمت «رزیدنت ایول» (دانلود فیلم Resident Evil با لینک مستقیم)‌ و دنباله‌های آن را ساخت. قسمت پایانی این چندگانه که در سال ۲۰۱۶ تولید شد آخرین باری بود که اندرسون پشت دوربین قرار می‌گرفت.

اخبار سینمای جهان را از سی‌نما دنبال کنید.

این فیلمساز فیلمنامه‌ی «شکارچی هیولا» را هم به نگارش درآورده است. پوسترهای جدید شخصیت یوویچ و «تونی جا» را نشان می‌دهد که با همکاری یکدیگر باید از ورود هیولاها به زمین جلوگیری کنند. دیگر بازیگران فیلم شامل «کلیفورد هریس»، «ران پرلمن»، «دیه‌گو بونتا» و «مگان گود»‌ می‌شود.

اسکرین جمز «شکارچی هیولا» را ۴ سپتامبر (۱۴ شهریور ماه ۱۳۹۹) در آمریکا اکران می‌کند.

 

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
۱۰ اسفند ۱۳۹۸ ۱۲:۲۱

تسلیت به طرفداران بازی مانستر هانتر مطمن ام گند میزنه به ابهت بازی:(

نمایش اسپویل
۱۰ اسفند ۱۳۹۸ ۰۰:۰۷

خدا بخیر کنه، به رزیدنت ایول که گند زد.

نمایش اسپویل