news-background
news-background

اولین فرزند «کوئنتین تارانتینو» در اسرائیل متولد شد

«کوئنتین تارانتینو» روز شنبه با به دنیا آمدن فرزند پسرش برای اولین بار پدر شد.

کارگردان ۵۶ ساله‌ی آمریکایی و همسرش «دنیلا پیک» اولین فرزندشان را در تل‌آویو به دنیا آوردند. تی‌ام‌زی گزارش می‌دهد: «دنیلا و کوئنتین تارانتینو به دنیا آمدن اولین فرزندشان را اعلام کرده‌اند. فرزند پسر آن‌ها ۲۲ فوریه ۲۰۲۰ متولد شد.» نام پسر آن‌ها هنوز فاش نشده است.

کارگردان «قصه‌ی عامه‌پسند» (دانلود فیلم Pulp Fiction با لینک مستقیم) در سال ۲۰۱۸ و پس از ۱۸ ماه نامزدی به صورت مخفیانه با دنیلا مدل اسرائیلی ازدواج کرد. در مراسم ازدواج آن‌ها در لس‌آنجلس ستارگانی چون «اوما تورمن»، «بروس ویلیس»، «ساموئل ال. جکسون» و «داین کروگر» حاضر بودند.

اخبار سینمای جهان را از ۳۰نما دنبال کنید.

این زوج تابستان گذشته اعلام کرده بودند که به زودی اولین فرزندشان متولد خواهد شد. تارانتینو و دنیلای ۳۵ ساله در سال ۲۰۰۹ و در حین برگزاری کنفرانس‌های مطبوعاتی «حرامزاده‌های بی‌شرف» (Inglorious Basterds) با یکدیگر آشنا شدند.

در سال ۲۰۰۹ تارانتینو گفته بود که همسر و فرزند ممکن است مانع فیلمسازی شوند. او در مصاحبه با GQ گفته بود که می‌خواهد روی حرفه‌اش تمرکز کند: «مسئله این است که وقتی در حال ساختن یک فیلم هستم، نمی‌توانم کار دیگری انجام دهم. فیلم در اولویت قرار می‌گیرد. همسر و فرزند ندارم. هیچ‌چیزی نمی‌تواند مانع ایجاد کند. حتی اگر دنیا در آتش بسوزد اهمیتی نمی‌دهم. زندگی من این است. قله‌ی اورست. وقتی در حال صعود به قله‌ی اورست باشید کار دیگری نمی‌توانید انجام دهید.»

تارانتینو افزوده بود: «تمام نگرانی‌های شما، تمام مسائل زمینی، خانواده و هر چیز دیگر، محو می‌شود. ناپدید می‌شود. مه است. در تک تک روزها این تنها کوه است که اهمیت دارد. نمی‌گویم که هرگز پیش از ۶۰ سالگی ازدواج نخواهم کرد و بچه‌دار نمی‌شوم. اما انتخابی کرده‌ام که در این راه تنها باشم. زیرا این زمان متعلق به من است. زمانی برای ساختن فیلم.»

 

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
۴ اسفند ۱۳۹۸ ۲۰:۱۴

از یه جهت خوشحالم ولی از یه جهت دیگه خیلی ناراحت.... دیگه به پایان راه رسید این اسطوره فراموش نشدنی نسل های اینده میفهمن که تارانتینو کی بود..... اثارش حداقل سی چهل سال از اون دهه ای که ساخته جلو ترن بزرگ ترین ارزوم ذیدن این اسطورست امیدوارم به ارزوم برسم

نمایش اسپویل
۴ اسفند ۱۳۹۸ ۲۰:۱۴

یاد جمله تد افتادم: I would like to continue to doner money for israel and work on hollywood forever.

نمایش اسپویل