news-background
news-background

اولین عکس از «رنه زلوگر» در نقش «جودی گارلند» منتشر شد

شبکه «BBC» با انتشار اولین عکس از فیلم «Judy»، «رنه زلوگر» را در نقش «جودی گارلند» افسانه‌ای، نشان می‌دهد. تهیه کننده فیلم در روز دوشنبه با انتشار این عکس در توئیتر خود شروع فیلمبرداری را اعلام کرد. فیلم «Judy» در فضای زمستان 1968 لندن ساخته می‌شود زمانی که برای اجرای کنسرت‌های پیاپی به این شهر سفر کرده بود. «گارلند» در سن 47 سالگی در سال 1969 در لندن بر اثر اوردوز جان باخت اما در فیلم اینطور نشان داده می‌شود که او در تلاش برای بقا است. به گفته سازندگان فیلم، بیش از 30 سال از اجرای افسانه‌ای او در فیلم «The Wizard of the Oz»، حتی اگر صدای او ضعیف شده باشد، ارزش معنوی آن افزایش یافته است. «زلوگر» در این فیلم آهنگ‌های تاریخی «گارلند» را اجرا می‌کند و برخی از مشکلات و درگیری‌های او را در پشت صحنه به نمایش می‌گزارد. سازندگان در اعلامیه‌ای در رابطه با فیلم اعلام کردند:

جودی خسته است. او 45 سال از عمر 47 ساله خود را در هالیوود کار کرده و حال خاطرات کودکی از دست رفته‌اش او را آزار می‌دهند، او آرزو می‌کند که با کودکانش به خانه بازگردد و زندگی معمولی را تجربه کند. آیا او قدرت ادامه دادن را دارد؟

«جسی باکلی»، «فین ویتراک» و «مایکل گامبون» در فیلم به ایفای نقش خواهند پرداخت و «روپرت گوولد» کارگردانی فیلم را بر عهده دارد. «زلوگر» توانایی خود در خوانندگی را در فیلم «Chicago» در سال 2002 با بدست آوردن نامردی اسکار اثبات کرده است. هنوز تاریخ دقیقی برای اکران فیلم مشخص نشده است.

 

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید