news-background
news-background

اولین صحنه برخورد لیولی با کوسه قاتل در "The Shallows" را ببینید

اگر فکر میکنید رفتن به دریا و سواحل خیلی خیلی امن و ریلکس کننده است،خوب باید بگوییم ظاهرا شما بدجوری در اشتباه هستید.هیولاهای دریایی،طوفان،عروس های دریایی،دزدان دریایی، زیردریایی جیمز کامرون،اجسام  کف آلود عجیب و غریب در سواحل بریتانیا و... که نشان میدهند هفت دریا اصلا جایی برای پیک نیک نیستند؛و انگونه که به نظر میرسد هیچ کس این ها را به بلیک لیولی نیز نگفته است،چرا که انچه در اولین بازخوردهای "The Shallows" میبینیم سرانجام خوبی برای تفریح او رقم نخورده است.حال کلیپ جدیدی از اولین برخورد لیولی با کوسه قاتل منتشر شده است که در ادامه میتوانید ان را مشاهده نمایید.

همانطور که پیش تر گفته شد، داستان فیلم درمورد دختری به نام نانسی (بلیک لیولی)است که بعد از مشکلات خانوادگی اخیر و البته پس از فوت مادرش برای درمان و تازه کردن روحیه خود تصمیم به سفر میگیرد و برای این کار هیچ جا را بهتر از ساحلی رویایی برای گذران و موج سواری پیدا نمیکند.اما دقیقا چند دقیقه پس از ورود به اب و در پی چند موج داستان فیلم به قسمت های حساس رسیده و بلیک خود را در حال مبارزه با یک کوسه قاتل میبینید.

blake_lively_the_shallows_photo

همانطور که در خبرهای قبلی ذکر کردیم،درمورد این فیلم تا کنون 2 یا 3 تریلر رسمی عرضه شده است که هیچ کدام رد پای  جدیدی از بخش های مختلف فیلم در اختیار نمیگذارند و البته لزومی هم ندارد؛چرا که داستان فیلم پر واضح است و نمایش صحنه های بیشتر شاید جذابیت عنوان را برای دیدن کم کند.سازندگان فیلم نوید ارائه عنوانی با جلوه های بصری خاص را داده اند و با توجه به تبلیغات ان ها انتظار میرود صحنه هایی از اقیانوس و دنیای زیر اب را با کیفیتی خارق العاده و از نمایی بسیار لذت بخش داشته باشیم.

فیلم "The Shallows" قرار است 12 اگوست در بریتانیا بر روی پرده سینماها رود و چند روز بعد در سینماهای سراسر دنیا ان را خواهیم داشت. (دانلود فیلم با لینک مستقیم)

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید