news-background
news-background

اولین تریلر سریال Defending Jacob: رونمایی اپل تی‌وی+ از سریال جدید «کریس اوانز»

در این سریال اوانز بار دیگر با «جیدن مارتل» هم‌بازی‌اش در «چاقوکشی» همکاری کرده است.

درام حقوقی «دفاع از جیکوب» (دانلود سریال Defending Jacob با لینک مستقیم) با بازی «کریس اوانز» با انتخاب تاریخ پخش ۲۴ آوریل نشان داد که می‌خواهد امسال برای امی رقابت کند. هرچند با شیوع ویروس کرونا در سراسر دنیا و لغو پروژه‌های تلویزیونی و برگزاری مراسم امی در هاله‌ای از ابهام قرار گرفته. شب گذشته اپل تی‌وی‌+ از اولین تریلر این سریال رونمایی کرد.

داستان فیلم از رمانی جنایی به همین نام نوشته‌ی «ویلیام لندری» اقتباس شد و داستان وکیلی اهل ماساچوست به نام «اندی باربر» با بازی اوانز را روایت می‌کند وقتی که پسر جیکوب با بازی مارتل به قتل هم‌کلاسی‌اش متهم می‌شود. «میشل داکری» نقش همسر اندی، «لوری»، را بازی می‌کند که با مطرح شدن اتهامات علیه جیکوب با درد و رنج‌های خاص خود دست به گریبان است.

اخبار سینمای جهان را از ۳۰نما دنبال کنید.

اولین تریلر سریال اطلاعات زیادی فاش نمی‌کند اما کلیت داستان را که در قالب هشت اپیزود ارائه خواهد شد به مخاطب می‌شناساند. تریلر نمایش تصاویری که نزدیک به سیاه و سفید است، تأکید زیادی بر عواطف شخصیت‌ها دارد. «بتی گابریل» بازیگر فیلم «برو بیرون» (Get Out) «جوردن پیل» در چند سکانس دیده می‌شود که نقش یک پلیس در حال تحقیق روی پرونده‌ی قتل را بازی می‌کند. «جی.‌کی. سیمونز» و «پابلو شرایبر» دیگر بازیگران این مجموعه‌اند.

اما تعجبی ندارد که بازیگر سابق «کاپیتان آمریکا» بر تریلر حکمرانی کند. او در سریال نقش شخصیتی را بازی می‌کند که باید بین پدر خوب و مرد خوب یکی را برگزیند. تردیدی وجود ندارد که اپل برای کسب امی اوانز تبلیغات زیادی خواهد کرد. نویسندگی سریال به «مارک بامبک» سپرده شده و کارگردانی آن به «مورتن تایلدام» که سابقه‌ی نشستن بر روی صندلی کارگردانی «بازی تقلید» (Imitation Game) را دارد.

اپل‌ تی‌وی‌+ سعی می‌کند اطلاعات زیادی از سریال فاش نشود و تنها سه اپیزود ابتدایی آن را در اختیار منتقدین و اصحاب رسانه قرار داده است. «دفاع از جیکوب» در تاریخ ۲۴ آوریل (۵ اردیبهشت ماه ۱۳۹۹) پخش می‌شود.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید