news-background
news-background

اولین تیزر Trail of the Chicago 7: رونمایی نت‌فلیکس از درام جدید «آرون سورکین»

این فیلم پرستاره که یکی از مدعیان کسب جایزه است اواسط اکتبر از نت‌فلیکس پخش خواهد شد.

 

نت‌فلیکس امسال با فیلم «محاکمه ۷ شیکاگویی» (دانلود فیلم The Trail of the Chicago 7 با لینک مستقیم) به نویسندگی و کارگردانی «آرون سورکین» که از مدت‌ها قبل توسعه‌اش آغاز شده بود، فصل اهدای جوایز را نشانه رفته. این شبکه ساعاتی پیش از اولین تیزر فیلم در حین برگزاری مسابقه‌ی فوتبال «لس‌آنجلس رمز» و «دالاس کابویز» رونمایی کرد. اخبار سینمای جهان را از ۳۰نما دنبال کنید.

در این فیلم «ساشا بارون کوئن»، «ادی ردمین»، «فرانک لنگلا»، «جرمی استرانگ»، «یحیی عبدالمتین دوم» و «جوزف گوردن لویت» نقش‌آفرینی کرده‌اند. داستان «۷ شیکاگویی» در مورد اعتراضات مصالمت‌آمیز سال ۱۹۶۸ بود که به درگیری مرگبار با پلیس و «گارد ملی» کشیده شد. سازمان‌دهندگان این اعتراضات «ابی هافمن» (کوئن)، «جرمی روبن» (استرانگ)، «تام هیدن» (ردمین)، و «بابی سیل» (عبدالمتین) بودند و به توطئه متهم شدند. دانلود فیلم با لینک مستقیم.

دیگر بازیگران فیلم «مارک رایلنس»، «جان کارول لینچ»، «بن شنکمن»، «کلوین هریسون جونیور» و «دنی فلاهرتی» خواهند بود. «محاکمه ۷ شیکاگویی» در آستانه‌ی برگزاری انتخابات ریاست جمهوری آمریکا در تاریخ ۳ نوامبر منتشر می‌شود. نت‌فلیکس فیلم را با قراردادی ۵۶ میلیون دلاری از پارامونت خریداری کرد، اما این پروژه از بیش از یک دهه قبل در حال توسعه است و کارگردانانی چون «استیون اسپیلبرگ» و «پل گرین‌گرس» در مقاطعی به آن نزدیک شدند.

کوئن پیش‌تر در مصاحبه با «ونتی فر» در مورد کارگردان گفته بود:‌ «[سورکین] به اندازه‌ی شکسپیر بااستعداد است. اما بسیار باثبات‌تر. او اثری [نکوهش‌شده] چون «تایتوس آندرونیکوس» (Titus Andronicus) ندارد.» سورکین در همین مصاحبه فاش کرده بود که استرانگ از او درخواست کرده در حین فیلمبرداری صحنه‌های شورش از گاز اشک‌آور واقعی استفاده شود، اما فیلمساز مخالفت کرده است.

«محاکمه ۷ شیکاگویی» ۱۶ اکتبر (۲۶ مهر ماه ۱۳۹۹) پخش خواهد شد.

   

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید