news-background
news-background

اولین تیزر Shadow And Bone: سریال فانتزی و پرخرج نت‌فلیکس بهار آینده از راه می‌رسد

نت‌فلیکس از اولین تیزر سریال جاه‌طلبانه و فانتزی «سایه و استخوان» (Shadow And Bone) رونمایی کرد. این ویدیوی کوتاه نشان می‌دهد که مخاطبین ممکن است در انتظار پرخرج‌ سریال تاریخ شبکه باشند. تریلر کامل فصل اول «سایه و استخوان» بنا بر گزارش‌های غیر رسمی در ماه مارس منتشر خواهد شد.

«اریک هایسرر» شورانر و «لی باردوگو» نویسنده‌ی رمان‌های «گریشاورس» و تهیه‌کننده‌ی اجرایی سریال بوده‌اند. هایسرر ماه گذشته در مصاحبه با «اینترتینمنت ویکلی» گفت: «ما این ایده را به عنوان اثری که ترکیبی است از «یازده یار اوشن» (Ocean’s Eleven) و «بازی تاج‌وتخت» (Game of Thrones) ارائه کردیم. سه تن از گروه «شش کلاغ» را می‌بینیم، یک عنصر جنایت‌کار که مأموریت خودش را دارد. امیدوارم نحوه‌ی پیوند خوردنش با [سه‌گانه «گریشا»] برای هواداران هیجان‌انگیز باشد.»

بارداگو اضافه می‌کند: ««سایه و استخوان» در یک دنیای فانتزی بسیار متفاوت روی می‌دهد. امپراطوری روسیه را تصور کنید، نه انگلستان قرون وسطا را، سلاح‌های ریپیتر به جای قداره‌ها. داستانی در مورد مردمی است که به آن‌ها گفته شده چقدر بی‌اهمیت‌اند صرف نظر از هر کاری که می‌کنند.»

«جسی می لی» در نقش «آلینا استارکوف»، «آرچی رنو» در نقش «میلن اورتسف»، «بن بارنز» در نقش «ژنرال کیریگان»، و «کیت یانگ»، «آمیتا سومان»، و «فردی کارتر» در نقش سه تن از اعضای گروه «شش کلاغ»، «دیزی هد»، «سایمون سیرز»، «کالاهان اسکوگمان»، «زویی وانامیکر»، «کوین الدون»، «جولین کستوف»، «لوک پاسکوالینو»، «جزمن بلکبورو» و «گابریل بروکس» از جمله بازیگران سریال خواهند بود.

هشت اپیزود فصل اول «سایه و استخوان» در تاریخ ۲۳ آوریل (۳ اردیبهشت ۱۴۰۰) پخش خواهد شد.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید