news-background
news-background

اولین تیزر Nomadland: «فرانسیس مک‌دومند» در جستجوی یک آمریکای جدید

کسی نمی‌داند در طول چند ماه آینده سرنوشت ایالات متحده چه خواهد شد. در حال حاضر این کشور سخت درگیر مسائل نژادی، بحران اقتصادی و یک پاندمی مرگبار است و شاید همین سه دلیل برای اینکه آمریکاییان فکر خروج از این مرز و بوم و مهاجرت به کشورهایی چون کانادا به سرشان بزند یا دست کم تصور کنند که باید به جایی دیگر رفت کافی باشد. در فیلم جدید «صحرانشینستان» (دانلود فیلم Nomadland با لینک مستقیم) نیز داستان زنی را روایت می‌کند که به تنهایی به جاده می‌زند تا به سراسر آمریکا برود. تماشای انلاین فیلم خارجی.

«کلوئی زائو» تدوین‌گر، تهیه‌کننده، نویسنده و کارگردان این پروژه که از کتابی غیرداستانی به همین نام نوشته‌ی «جسیکا برودر» اقتباس شده بوده است. این عنوان سینمایی سومین فیلم زائو پس از «سوارکار» (دانلود فیلم The Rider با لینک مستقیم) و «ترانه‌هایی که برادرانم به من آموختند» (دانلود فیلم Songs My Brothers Taught Me‌ با لینک مستقیم) است. او در حین تولید این فیلم گفته بود: «از آنجا که در شهرهای چین و انگلستان رشد کرده‌ام، همیشه مجذوب جاده‌‌های پهناور بوده‌ام – ایده‌ای که آن را ذاتاً آمریکایی می‌یابمش – جستجوی بی‌پایان چیزی آن‌سوی افق.»

«فرانسیس مک‌دورمند» برنده‌ی اسکار در این فیلم نقش زنی به نام «فرن» را بازی کرده که به سراسر آمریکا سفر آغاز می‌کند. هم‌بازیان او «دیوید استراترن» نامزد اسکار و بازیگران آماتور «باب ولز»، «لیندا می» و «سوانکی» خواهند بود. این فیلم که ۴ دسامبر توسط سرچ‌لایت پیکچرز در آمریکا پخش خواهد شد، قرار است در جشنواره‌های فیلم ونیز و تورنتو اکران شود. ساعاتی پیش نیز گزارش شد «صحرانشینستان» یکی از فیلم‌های پذیرفته شده در فستیوال بیناد فیلم لندن (BFI) خواهد بود که از ۷ اکتبر آینده آغاز به کار می‌کند.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید