news-background
news-background

اولین تیزر "Doctor Strange" منتشر شد

فیلم "Doctor Strange" قرار است دی سه ماهه پایانی سال 2016 به اکران دربیاید واطلاعاتی که از قبل دراختیار داشتیم این بود که نقش کاراکتر Doctor Strange را بازیگر معروف "بندیکت کامبربچ" (Benedict Cumberbatch) ایفا میکند.اما این که حرکات او،اکشن هایش و ترفندهایش چه خواهد بود در هاله ای از ابهام بود.اکنون فرصت این را پیدا میکنیم که کمی بیشتر با قدرت های او اشتا شویم.چند ساعت قبل تریلر تبلیغاتی جدیدی برای این عنوان منتشر شد که درادامه ان را خواهیم دید.این تریلر به عنوان عنصر ابتدایی بر روی خود کاراکتر یعنی کامبریج قبل از بدست اوردن نیروی واقعی اش تاکید کرده است و فقط گوش چشمی جهت ترغیب تماشاچیان نشان داده است.

مشاهده / دانلود اولین تیزر تبلیغاتی Doctor Strange

داستان فیلم به طور کلی اینگونه خلاصه میشود : اقای استفان استرنج که یکی از دکترهای باهوش و چیره نیویرک است در تصادفی دچار جراحت شدیدی میشود؛پس از ان او سعی در بازیابی توانایی ها ومهارت های از دست داده خود در صانحه تصادف میکند.در پی جست و جو برای درمان برای خود به روشی باستانی با نام (Tilda Swinton) برخورد میکند.او با خوردن این معجون نیروهای خارق العاده ای پیدا کرده و ...

dr-strange-cumberbatch

با توجه به دیگر ساخته های این کارگردان یعنی اسکات  درریکسون (قلمرو کوانتومی در فیلم Ant-Man در مرحله اوج ) انتظار میرود در این فیلم نیز صحنه های عجیب و غریب زیادی را ببینیم.ازطرفی سازنده فیلم یعنی درریکسون تصمیم گرفته است فیلم را به صورت 3D منتشر کند تا بیننده هرچه بیشتر جذب فیلم و داستان شود. در ادامه پوستر جدیدی که برای فیلم منتشر شده است برای شما قرار داده ایم. همانطور که از پوستر برمی اید این فیلم برای ماه اکتبر برنامه ریزی شده است.این فیلم در 28 اکتبر در اروپا بر روی پرده سینما خواهد رفت و 4 روز بعد یعنی در 2 نوامبر در امریکا رونمایی خواهد شد.

doctor-strange-uk-poster

 

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید