news-background
news-background

اولین تیزر Borat 2 منتشر شد؛ تریلر کامل به زودی

بازاریابی «بورات ۲» با انتشار یک تیزر کوتاه و شوخی‌های توییتری با «جو بایدن» و «دونالد ترامپ» آغاز شده است.

به فاصله‌ی کوتاهی پس از اینکه اعلام شد «بورات ۲» (دانلود فیلم Borat 2 با لینک مستقیم) اواخر ماه اکتبر از طریق «آمازون پرایم» در بیش از ۲۰۰ کشور منتشر می‌شود، اولین دور بازاریابی فیلم با بازی «ساشا بارون کوئن» آغاز شد. یک حساب توییتر که نماینده‌ی شخصیت «بورات» است به ارسال توییت‌هایی در مورد «جو بایدن» و مسائل سیاسی مربوط به ماسک پرداخته و «دونالد ترامپ» را برنده‌ی اولین مناظره‌ی انتخاباتی اعلام کرده است. این حساب ترامپ را «بزرگ‌ترین دوست قزاق‌ها» می‌خواند. اخبار سینمای جهان را از ۳۰نما دنبال کنید.

همزمان با برگزاری مناظره در تاریخ ۲۹ سپتامبر، این حساب توییتر با ارسال ویدیویی پیروزی ترامپ بر بایدن را در این رویداد جشن گرفت. در این ویدیو صدای کوئن در نقش بورات شنیده می‌شود که می‌گوید: «به «دونالد ترامپ» برای پیروزی در مناظره‌ی امروز تبریک می‌گویم! دستاوردی ستودنی و شگرف بود برای رهبری که همیشه مردم آمریکا و قزاقستان را در اولویت قرار می‌دهد!» در حین برگزاری مناظره نیز این صفحه خطاب به بایدن نوشت: «باید اشتباه می‌کند – ماسک هیچ تأثیری در مقابل کووید-۱۹ ندارد!»

کوئن «بورات ۲» را به صورت مخفیانه فیلمبرداری کرد و پس از اکران آزمایشی آن تصمیم گرفت آمازون را به عنوان پلتفرم انتشار آن انتخاب کند. شب گذشته با انتشار یک تیزر کوتاه تأیید شد که این فیلم دقیقاً در تاریخ ۲۳ اکتبر (۲ آبان ماه ۱۳۹۹) از سرویس استریمینگ آمازون پخش خواهد شد.

 

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید