news-background
news-background

اولین تیزر فیلم Jurassic World: Dominion

 

پیش‌نمایش پنج-دقیقه‌ای فیلم پیش از اکران «سریع و خشن ۹» در سالن‌های سینمای آیمکس پخش خواهد شد.

یونیورسال از اولین تیزر «دنیا ژوراسیک: قلمرو» (Jurassic World: Dominion) رونمایی کرد. این تیزر چشم‌نواز بخشی از یک پیش‌نمایش پنج دقیقه‌ای است که باید به صورت انحصاری از سالن‌های سینمای آیمکس پخش شود. در «دنیای ژوراسیک» سوم هفت دایناسور جدید که هرگز در چندگانه «ژوراسیک»‌ دیده نشده معرفی خواهند شد.

«کالین ترورو» که «دنیای ژوراسیک» سال ۲۰۱۵ را کارگردانی کرد، برای «دنیای ژوراسیک:‌ قلمرو» بازگشته است. «کریس پرت»، «برایس دالاس هاوارد»، «لورا درن»، «سم نیل»، «کمپبل اسکات»، «دنیلا پیندا»، «ایزابلا سرمن»، «جاستیس اسمیت»، «عمر سی»، «دی‌بی وونگ»، «دی‌واندا وایز»، «اسکات هیز» و «جف گلدبلوم» از جمله بازیگران این قسمت خواهند بود.

یونیورسال در حالی «قلمرو» را در استودیوهای پاین‌وود بریتانیا به پایان رساند که در مجموع ۴۰ هزار تست کووید از عوامل به عمل آورد و میلیون‌ها دلار صرف پروتکل‌های بهداشتی و قرنطینه‌ی آن‌ها به مدت چندین ماه کرد. ترورو در آن زمان گفته بود: «فکر نمی‌کنم بتوانم احساسم را به زبان بیاورم. به‌یادماندنی بود. عوامل و بازیگران ما بسیار بردبار بودند. تمامی تهیه‌کنندگان شبانه روز تلاش کردند تا فیلم به بهترین شکل ممکن ساخته شود.» این کارگردان اضافه کرد: : «این فیلم در مورد هم-زیستی و بقا در کنار هم است. اگر این پاندمی یک درس به ما آموخته باشد این است که برای محافظت از یکدیگر به نسل‌های مختلف نیازمندیم.»

«دنیای ژوراسیک: قلمرو» ۱۰ ژوئن سال ۲۰۲۲ اکران خواهد شد، اما پیش‌نمایش پنج-دقیقه‌ای فیلم جمعه آینده پیش از اکران «سریع و خشن ۹»‌ (F9) تنها در سینماهای آیمکس به نمایش درمی‌آید. این پیش‌نمایش با نسبت طول و عرض ۱:۹۰:۱ آیمکس، حاوی مقدمه‌ای برای داستان فیلم است و به ۶۵ میلیون سال قبل می‌رود. این تصاویر با موسیقی متن «مایکل جاکینو» نشان خواهد داد که زمین پیش از انسان‌ها چه شکلی داشته و خاستگاه اولین دی‌ان‌ای دایناسورها را بازگو می‌کند.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید