news-background
news-background

اولین تیزر فیلم پرستاره Don't Look Up در حین برگزاری المپیک پخش شد

اولین تیزر فیلم «بالا را نگاه نکن» (Don't Look Up) به کارگردانی «آدام مکی» در حین برگزاری المپیک از برخی شبکه‌های تلویزیونی پخش شده و نسخه‌های غیررسمی و بی‌کیفیت آن در شبکه‌های اجتماعی به اشتراک گذاشته است. انتظار می‌رود که نسخه رسمی و باکیفیت‌تر این تیزر امروز دوشنبه رونمایی شود.

در یکی از صحنه‌های این تیزر، «لئوناردو دی‌کاپریو» در یک سرویس بهداشتی دچار حمله عصبی شده و در صحنه دیگری «جنیفر لارنس» به کاخ سفید رفته تا هشدار دهد شهاب سنگی عظیم در حال نزدیک شدن به زمین است. در بخش‌های دیگر تیزر نماهایی از «جونا هیل» و «مریل استریپ» نیز به چشم می‌خورد.

«به بالا نگاه نکن» داستان دو ستاره‌شناس را دنبال می‌کند که توری مطبوعاتی برگزار می‌کنند تا به بشر هشدار دهند یک سیارک در حال نزدیک شدن به زمین است. دیگر بازیگران این فیلم کمدی «تیموتی شلمی»، «کیت بلانشت»، «راب مورگان»، «هیمش پاتل»، «آریانا گرانده»، و «متیو پری» خواهند بود. تولید این پروژه چندین مرتبه به دلیل پاندمی کووید-۱۹ با تأخیر مواجه شده بود.

مک‌کی در رابطه با بازی گرفتن از دو ستاره درخشان هالیوود می‌گوید: «جن را مدتی است که می‌شناسم. یکی از اولین ملاقات‌های ما در لس‌آنجلس در هفده یا هجده سالگی‌اش و اولین فیلمش با من بود. او فیلم «برادران ناتنی» (Step Brothers) را می‌پرستید، بنابراین وقتی ایجنت‌هایش از او پرسیده‌اند دوست دارد با چه کسی ملاقات کند… احتمالاً از شنیدن «همان که «برادران ناتنی» را ساخته» خوشحال نشده‌اند.»

این نویسنده و کارگردان در مصاحبه دیگری با «نیویورک تایمز» می‌گوید داستان فیلم تازگی ندارد اما دارای طنزی تلخ است: «ایده‌اش چندان عجیب و شاهکار نیست – فیلمی در مورد یک فاجعه [طبیعی] که مردم لزوماً نمی‌خواهند فرارسیدنش را باور کنند. به کلیشه شهردار فیلم «آرواره‌ها» (Jaws) برمی‌گردد: «خیلی دوست داری ثابتش کنی، نه؟ و نامت را وارد نشنال جئوگرافیک کنی؟» داستان دو ستاره‌شناس میان‌رده و بی‌ریا است که مهم‌ترین اکتشاف زندگی‌شان را به وجود می‌آورند که همانا نزدیک شدن یک شهاب‌سنگ به سمت زمین است. باید به همه هشدار دهند و مصاحبه‌های مطبوعاتی انجام دهند. داستان حضور آن‌هاست در شبکه‌ای اجتماعی معادل توییتر. در چشم‌انداز سیاسی. برنامه‌های تلویزیونی گفتگو-محور و اینکه چگونه به آن‌ها نگاه می‌کنند. داستان دی‌کاپریو و لارنس و راب مورگان است که تلاش می‌کنند به دنیا هشدار دهند. من یک کمدی تلخ می‌دانمش.»

با انتشار نسخه رسمی، ویدیو به‌روز‌رسانی خواهد شد.  

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید