news-background
news-background

اولین تیزر فیلم لایو اکشن «شیر شاه» منتشر شد

اولین تصاویر فیلم لایو اکشن «شیر شاه» (The Lion King) در قالب تیزر بالاخره منتشر شدند. کمپانی دیزنی روز پنج شنبه به عنوان هدیه عید شکرگزاری تیزری یک دقیقه‌ای از فیلم لایو اکشن بازسازی انیمیشن پرطرفدار و محبوب «شیر شاه» که در ابتدا در سال 1994 ساخته شده بود منتشر کرد. شخصیت «موفاسا» در تریلر با صدای «جیمز ارل جونز» در حالی که به طبیعت آفریقای وحشی نگاه می‌کند می‌گوید:

«هر جایی که خورشید روشن می‎‌کند قلمرو ماست.»

علاوه بر «جیمز ارل جونز»، «دونالد گلوور» در نقش «سیمبا»، «بیونسه» در نقش «نالا»، «چیوتل اجیوفور» در نقش «اسکار»، «آلفره وودارد» در نقش «مادر سیمبا»، «جان اولیور» در نقش «زازو» در فیلم حضور دارد. «جان فاوریو» نیز کارگردانی این بازسازی را بر عهده دارد که پیشتر بازسازی «The Jungle Book» را نیز در سال 2016 بر عهده داشت. از دیگر بازسازی‌های لایو اکشن اخیر این کمپانی می‌توان به «Beauty and the Beast» اشاره کرد که با موفقیت رو به رو شد. همچنین «Dumbo»، «Aladdin»، «Lady and the Tramp» و «Mulan» نیز در حال بازسازی به صورت لایو اکشن هستند و به زودی پخش خواهند شد.

فیلم «شیر شاه» در نوزدهم جولای 2019 به روی پرده سینما خواهد رفت.

مشاهده و دانلود تریلر The Lion King 2019

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
۳ آذر ۱۳۹۷ ۰۵:۲۲

یاد دوره دبستان به خیر! کتاب های درسی رو ول میکردم و داستان‌های شیر شاه، کتاب جنگل و... رو میخوندم. خداوند روان بهرام زند را شاد کنه. یادش گرامی

نمایش اسپویل
۲ آذر ۱۳۹۷ ۱۸:۲۶

بهرام زند در بین ما نیست موفاسای بزرگ بدون صدای او لطفی نخواهد داشت روحش شاد و یادش گرامی

نمایش اسپویل