news-background
news-background

اولین تیزر فیلم زامبی Army of the Dead زک اسنایدر

 

«لیگ عدالت» تنها فیلم «زک اسنایدر» در سال ۲۰۲۱ نخواهد بود.

 

مدت‌ها پیش از آنکه «زک اسنایدر» به عنوان کارگردان فیلم‌های ابرقهرمانی دی‌سی معرفی شود، به عنوان یک فیلمساز جوان فرصت بازسازی فیلم زامبی کلاسیک «طلوع مردگان» (Dawn of the Dead) را به دست آورد. او این فیلم را در سال ۲۰۰۴ با نویسندگی «جیمز گان» و بازی «سارا پولی» بازسازی کرد و به فروش ۱۰۰ میلیون دلاری دست یافت در حالی که فیلم را با بودجه‌ی ۲۶ میلیون دلاری ساخته بود. این موفقیت سبب شد که استودیوهای‌ بزرگ هالیوود با اسنایدر همکاری کنند.

هفده سال پس از «طلوع مردگان»، اسنایدر با یک فیلم دیگر در ژانر زامبی بازگشته است. عنوان این فیلم اکشن «ارتش مردگان» (Army of the Dead) است و از نت‌فلیکس پخش خواهد شد. «دیو باتیستا» در «ارتش مردگان» نقش رهبر گروهی از سربازان مزدور را بازی می‌کند که قصد دارند در لاس وگاس زامبی‌زده دست به یک سرقت بزرگ بزنند.

در این فیلم بازیگرانی چون «دیو باتیستا» بازیگر «نگهبانان کهکشان» (Guardians of the Galaxy)، «استوارت مارتین» و «روبی او. فی» و «اوماری هاردویک» بازیگر سریال «قدرت» (Power) و «آنا دلا رگوئرا» همبازی اوماری در «قدرت»، «تئو روسی»، «ماتیاس شوایگهوفر»، «نورا آرنزدر»، «هیرویوکی سانادا»، «گرت دیلاهانت»، «تیگ نوتارو»، «رائول کاستیو»، «هما قریشی»، «سامانتا وین»، «ریچارد سترون، و «مایکل کسدی» خواهند بود.

اسنایدر در مصاحبه با «اینرتینمنت ویکلی» فاش کرده است که ایده‌ی یک فیلم در ژانر زامبی و سرقت در ابتدا با استقبال برادران وارنر مواجه نشده است: «نمی‌خواستند پول زیادی روی یک فیلم زامبی خرج کنند، یا آن را زیاد جدی بگیرند. همیشه می‌گفتم: «ببینید بچه‌ها، این فیلم فراتر است از [یک فیلم زامبی معمولی]»، اما استقبال نشد.» او اضافه می‌کند: « «یک فیلم زامبی و سرقت تمام عیار و کامل است، بنابراین به شکلی فوق‌العاده ژانر در ژانر است. اگر انتظار یک بلوای زامبی ناب داشته باشید به آن خواهید رسید، ۱۰۰ درصد. اما شخصیت‌های شگفت‌انگیز و ماجراجویی خارق‌العاده‌ای هم وجود دارد. مخاطبین را غافلگیر می‌کند چرا که گرما و احساسات واقعی زیادی به همراه این شخصیت‌های بی‌مانند است.»

«ارتش مردگان» ۲۱ می ۲۰۲۱ (۳۱ اردیبهشت ماه ۱۴۰۰) از نت‌فلیکس پخش خواهد شد.

 

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید