news-background
news-background

اولین تیزر فصل دوم The Witcher رونمایی شد

نت‌فلیکس سرانجام تصاویری از فصل دوم سریال پربیننده «ویچر» (The Witcher) را در آخرین روز از رویداد «گیکد ویک» رونمایی کرد. فیلمبرداری فصل دوم این سریال فانتزی با بازی «هنری کویل» از فوریه سال ۲۰۲۰ آغاز شده بود. نت‌فلیکس تاریخ پخش فصل جدید را فاش نمی‌کند اما تصاویر مرموزی از شخصیت «سیری» با بازی «فرایا آلن» به نمایش می‌گذارد.

در فصل دوم «گرالت ریویا» با بازی کویل که تصور می‌کند «ینفر» جانش را در «نبرد سودن» از دست داده، به دنبال محافظت از «پرنسس سیریلا» است و او را به امن‌ترین مکانی که می‌شناسد یعنی خانه دوران کودکی‌اش می‌برد.

تولید فصل دوم «ویچر» با موانع بسیاری مواجه بود. این پروژه نوامبر سال ۲۰۲۰ پس از ابتلای چندین عضو از گروه تولید به ویروس کرونا متوقف شد و چند ماه بعد پروژه تحت تأثیر مصدومیت کویل در محل فیلمبرداری قرار گرفت.

نت‌فلیکس علاوه بر انتشار این تیزر، اعلام کرده است که با همکاری «سی‌دی پروجکت» توسعه‌دهنده بازی‌های ویدیویی «ویچر» رویداد «ویچرکان» (WitcherCon) را میزبانی خواهد کرد. این رویداد با تمرکز بر سریال و بازی ویدیویی «ویچر» ۹ ژوئیه ۲۰۲۱ برگزار خواهد شد. نت‌فلیکس مارس گذشته همزمان با پایان رسمی فیلمبرداری تأیید کرد که فصل دوم در سال ۲۰۲۱ روی ایر می‌رود.

«لورن اس. هیسریش» نویسنده‌ سریال در فصل اول برای هدایت فصل دوم بازخواهد گشت. علاوه بر کویل، «آنیا شالترا» در نقش ینفر، «فرایا آلن» در نقش سیری، و «جویی بیتی» در نقش جسکی‌یر نیز بازمی‌گردند. بازیگران جدید فصل دوم نیز «کیم بودنیا» در نقش وسمیر، «اگنس بیورن» در نقش ورینا، «پل بالیون» در نقش لمبرت، «باسیل ایدنبنز» در نقش اسکل، «عایشا فابین راس» در نقش لیدیا، «کریستفر هیویو» در نقش نیولن و «مچا سیمسون» در نقش فرانچسکا خواهند بود. علاوه بر این، نت‌فلیکس «اجوا اندو» را در نقش «ننک»، «کسی کلر» را در نقش «فیلیپا ایلهارت»، «لیز کار» را در نقش «فن»، «گراهام مک‌تاویش» را در نقش «دیکسترا»، «کوین دویل»‌ را در نقش «بالیان»، «سایمون کالو» را در نقش «کوردینگر» و «کریس فالتن» را در نقش «راینس» انتخاب کرده است.

 

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید