news-background
news-background

اولین تیزر از فیلم Her Smell با بازی متفاوت «الیزابت ماس» منتشر شد

نقش «الیزابت ماس» در فیلم «عطر او» (Her Smell) به شخصیت «پگی اولسن» در سریال «مد من» هیچ شباهتی ندارد و او در این اثر بیشتر به «کورتنی لاو» خواننده و بازیگر آمریکایی شبیه شده. ماس در این فیلم به کارگردانی «الکس راس پری» در نقش خواننده پانک راک چشم سُرمه‌ کشیده‌ای بازی می‌کند که به نظر می‌رسد پشت صحنه عنان از کف داده باشد. این فیلم یکشنبه آینده در جشنواره فیلم تورنتو برای اولین بار در دنیا به اکران می‌رسد.

نقش متفاوت ماس در فیلم از هم اکنون به گمانه‌زنی‌ها برای کسب جوایز توسط او دامن زده است. او در «عطر او» نقش «بکی» را بازی می‌کند، خواننده بااستعداد ولی خود-تخریب‌گر، بدزبان و نیهیلیست گروه پانک راکی در دهه‌ ۹۰ میلادی که دارای یک فرزند و دو هم گروهی است اما دوست و یار هیچ‌کس نیست. بکی در اوج دوران خوانندگی به سر می‌برد و تنها یک مسیر پیش روی خود می‌بیند.

این فیلم برای پری کارگردان و فیلمنامه‌نویس اثر نیز که با عناوینی چون «گوش کن فیلیپ» و «Golden Exits» شناخته می‌شد یک تغییر مسیر ناگهانی به شمار می‌آید. از آنجا که فیلم مصرف بیش‌ از حد الکل توسط «بکی»، جلسات ضبط پرتنش و اوضاع عجیب و غریب پشت صحنه را روایت می‌کند، به نظر می‌رسد که منابع الهام‌بخش پری کارگردانانی مانند «پل توماس اندرسون» و «جان کاساوتیس» بوده باشند.

این فیلم توسط «شان پرایس ویلیامز» با دوربین ۳۵ میلی‌متری فیلمبرداری شده و «امبر هرد»، «کارا دلوین»، «ویرجینیا مدسن»، «دن استیونز»، «اشلی بنسون»، و «اریک استالتز» هم در آن نقش‌هایی برعهده دارند.

دانلود و تماشای آنلاین تریلر Her Smell 2018 با لینک مستقیم

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
۱۷ شهریور ۱۳۹۷ ۲۱:۴۵

همیشه واسم سوال بوده چرا الیزابت ماس که واقعا بازیگر فوق العاده ای عه و اینهمه خودشو توی تلوزیون ثابت کرده توی سینما جایی نداره؟ کلا از تلوزیون به سینما رفتن راحته درحالیکه بالعکس بسیار هم آسونه :/ سنی نداره البته ولی دیگه وقت درخشیدنش توی سینماست

نمایش اسپویل