news-background
news-background

اولین تصویر "Hobbs" در سریع و خشن 8 را ببینید

فیلبرداری سریع و خشن 8 یا همان سریع 8 شروع شده است؛البته ظاهرا هنوز در مراحل ابتدایی هستند وپیشبرد فیلمبرداری در سطوح اولیه است.ظاهرا تقریبا تمام بازیگران این فیلم دورهم جمع شده اند و گاهی هم به تفریح میپردازند (در پایان پست تویت موجود را مشاهده کنید)،و یکی از این افراد دایان جانسون است (Dwayne Johnson) که قرار است به عنوان "Luke Hobbs" همان فرمانده نیروهای ویزه در این فیلم نیز حضور داشته باشد،البته با توجه به انچه درتصویر منتشر شده جدید مشاهده میشود،امکان دارد اینبار داستان برای هابز متفاوت باشد.

روز گذشته جانسون در اینستاگرام خود تصویر جدیدی از هابز در این فیلم را منتشر کرد؛همانطور که پیش تر گفتیم با توجه به این عکس امکان دارد اوضاع برای هابز در فیلم جدید متفاوت باشد،مثلا این که او دیگر یک فرمانده نیروی ویژه نباشد و یا ...بهتر است خودتان تصویر را ببینید. 

hobbs-fast8-main

در زیر این تصویر متنی نوشته شده بود که در زیر به همراه ترجمه برای شما قرار داده ایم :

"When you strip a man of all he has. All that's important to him. You force him to return to his roots.. and sometimes that's a very dangerous and twisted place. If I was going to return for another Fast & Furious I wanted to come in and disrupt the franchise in a cool way that got fans fired up and their blood pumping to see a new version of Hobbs and his 'Daddy's gotta go to work' mentality and set the table in a cool way for where the character goes in the future. Maybe it's a spinoff movie. Maybe it's more #FF movies. Or hell maybe Hobbs just gets on his motorcycle and rides off into the sunset never to be seen again."

"وقتی شما یک مرد را از هرانچه که دارد محدود میکنید.هرانچه که برای او اهمیت دارد و مهم است.او را مجبور میکنید تا به ریشه و اصل خود بازگردد..و گاهی این ریشه جایی بسیار خطرناک وپیچیده است.اگر قرار بود درقسمتی دیگر از سریع وخشن حاضر شوم دوست داشتم این بار به صورتی در فرانچایز حاضر شوم که همه را حیرت زده کرده و باعث شوم خون درتمام بدن بیننده با شدت بیشتری جریان پیدا کند و چهره جدید از هابز را به چشم ببیند.شاید هابز قرار است سوار بر موتور سیکلت خود در غروب خورشید برای همیشه محو شود یا  شاید هم قرار است فیلم های دیگری از سریع و خشن ببینیم که هابز با چهره ای جدید قرار است در ان حاضر باشد."

برای فهمیدن این موضوع باید تا 14 اوریل سال اینده صبر کنیم.در ادامه شما را به دیدن ویدیو کلیپ کوتاه این گروه در اینستاگرام از پشت صحنه فیلمبرداری های اولیه این فیلم دعوت میکنیم. 

 

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید