news-background
news-background

اولین تصویر رسمی از فیلم Ocean’s 8 منتشر شد

شرکت برادران وارنر با انتشار تصویری از فیلم «8 یار اوشن» که مترو، یکی از مکان‌های نمادین نیویورک را نشان می‌دهد، رسماً از این فیلم رونمایی کرد.

در این عکس، از چپ به راست دبی اوشن (سندرا بولاک) را می‌بینیم که قصد دارد با همراهی هفت همدست خود به سرقتی بزرگ از جشنوارۀ لباس «Met Gala» در نیویورک دست بزند. اولین قدم او جمع کردن یک گروه بی‌نقص است متشکل از: لو (کیت بلانشت)، ناین بال (ریحانا)، آمیتا (میندی کالینگ)، کنستانس (آکوافینا)، رز (هلنا بونهام کارتر)، دَفنی کلوگر (ان هاتاوی) و تَمی (سارا پولسن).

بنابر گزارشات رسیده «مت دیمون» هم حضور کوتاهی در این فیلم خواهد داشت، که احتمالاً در نقش شخصیت لینوس کالدول از سه‌گانۀ قبلی است. نقش منفی فیلم 8 یار اوشن به «دیمین لوئیس» ستارۀ 45 سالۀ سریال «هوملند» سپرده شده و «داکوتا فنینگ» و «ریچارد آرمیتج» هرکدام در نقش‌های کوتاهی به ایفای نقش پرداخته‌اند.

«گری راس» فیلمساز نامزد اسکار کارگردان فیلم است و در نگارش فیلمنامۀ آن هم با «اولیویا میلچ» همکاری کرده است.

در میان عوامل پشت صحنه می‌توان به «ایجل برایلد» به عنوان مدیر فیلمبرداری اشاره کرد که سابقه همکاری در فیلم «در بروژ» را دارد. آهنگسازی فیلم نیز به «نیکلاس بریتل» محول شده که فیلم‌های « The Big Short » و « Free State of Jones » را در کارنامه دارد.

فیلم 8 یار اوشن برای اکران در سال 2018 برنامه ریزی شده است.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید