news-background
news-background

اولین تصویر از تبهکار سریع و خشن 8 "چارلیز ترون" را ببینید

مهم نیست اسم این فیلم بالاخره چه چیزی قرار است انتخاب شود یا چه اسمی برروی ان انتخاب شده است.سریع و خشن بعدی،سریع و خشن 8،خشن 8 یا سریع 8 ؟ یا شاید بازهم شاهده کوتاه تر شدن ان باشیم مثل F8 ؟ ...با تمام این گفته ها ظاهرا بالاخره فیلمبرداری این عنوان اغاز شده است و امروز تیم سازنده اولین تصویر از چارلیز ترون  که به عنوان یک تبهکار در این فیلم نقش دارد را منتشر کردند.میتوانید این تصویر را در پایین ببینید.

theron-fast-furious

نامی که برای او در این فیلم انتخاب شده است "سایفر" میباشد که شاید به معنی این است که او یک استاد فنی و یا  ماموری امنیتی است؛ظاهرا هنوز باید برای جزئیات بیشتر منتظر بمانیم تا شاید بالاخره متوجه شویم که حتی فیلمبرداری ها در کجا انجام خواهند شد.در لیست بازیکنان نیز کمی تغییرات داشتیم و در حال حاضر بازیگران تیم عبارتند از : دایان جانسون، میشل رودریگز، تیرس گیبسون، لوداکریس، جیسون استاتهام، لوکاس بلک و ناتالی امانوئل و اسکات ایستوود و کریستوفر هیوجو . (تماشای آنلاین فیلم‌های خارجی)

بازهم مثل همیشه متاسفانه باید گفت که این عنوان پال واکر معروف را در لیست خود ندارد و البته وین دیزل به روش های متفاوتی احساس دلتنگی خود برای او را ابراز میکند،اما ایا این عنوان بدون پال واکر اینبار نیز موفق خواهد بود ؟

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید