news-background
news-background

اولین تصویر اسکارلت جانسون در فیلم "Ghost In The Shell"

تصور به نمایش کشیدن حال و هوای وسترن در "Ghost In The Shell" در ذهن برخی از طرفداران و صاحب نظران وجود داشت،اما با ورود اسکارلت جانسون و چهره سایبرگی جدیدش تمامی تصورات به پایان رسید.چند ساعت پیش اولین تصویر از چهره او منتشر شد که میتوانید ان را در پایین تر ببینید.

در یک عملیات سایبورگی ویژه،جانسون به عنوان فرمانده ها نیروهای ویژه سایبورگ ها با نام بخش 9 میباشد.این تیم که برای هانکا رباتیک فعالیت میکند،وظیفه جلوگیری و دفع حملات و جنایات و مقابله با یورش ها را دارند.در کنار این مسئولیت هدف واحد و اصلی دارند و ان دستگیری "Laughing Man" میباشد؛کسی که سعی در نابودی تاسیسات و پایه هانکا رباتیک را دارد.نکته جالب در رابطه با این فیلم ساخته شدن فیلم از روی سری مانگا و انیمه ان میباشد.این انیمه مدتی پیش در سایت قرار گرفت و میتوانید ان را با جست و جو دانلود نمایید.

Ghost-In-The-Shell

در کنار جانسون،"پیلو اسبک" به عنوان نقش مکمل او به ایفای نقش شخصیت "Batou" در فیلم میپردازد.او دومین جنگنده برتر و ستوان و زیر دست مورد اعتماد جانسون در بخش 9 میباشد.در کنار این دو شخص لیست دیگری از بازیگرهای معروف شامل  ژولیت بینوش،تاکشی کیتانو، مایکل پیت و کائوری مومی را داریم.اعضای بخش 9 توسط این بازیگران شناخته خواهند شد : Chin Han, Danusia Samal, Lasarus Ratuere, Yutaka Izumihara و Tuwanda Manyimo.

فیلمبرداری این فیلم درولینگتون،نیوزلند اغاز شده است. کارگردان ان "Rupert Sanders" میباشد.فیلمنامه فیلم نیز توسط Jonathan Herman اماده و گرداوری شده است. این فیلم در 31 مارس 2017 در امریکا به اکران درخواهد امد. در ادامه شما را به دیدن چند تصویر از شبیه سازی جانسون و کاراکتر انیمه داستان میکنیم. (دانلود فیلم با لینک مستقیم)

193761-620-282 article_post_width_scarlett from-new-fantastic-four-to-ghost-in-the-shell-changing-race-of-characters-nothing-but-soft-bigotry-of-low-expectations-56735675-4155-4a28-95ff-7759876539a9-jpeg-268164 ghost-in-the-shell-scarlett_4bhn maxresdefault NE1vabn3RQEy45_2_a

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید