news-background
news-background

اولین تصاویر از «هنری کویل» در فصل دوم The Witcher؛ فصل جدید، زره جدید

نت‌فلیکس از اولین تصاویر «گرالت ریویا» با بازی «هنری کویل» در فصل دوم سریال «ویچر» (دانلود سریال The Witcher با لینک مستقیم) رونمایی کرد. در اپیزودهای جدید که در بریتانیا در حال فیلمبرداری است، گرالت به زره جدیدی مجهز شده است. نت‌فلیکس ضمن رونمایی از این تصاویر در توییتر نوشته است: «زره جدید، همان ویچر». اخبار سینمای جهان را از ۳۰نما دنبال کنید.

گرالت در فصل دوم «پرنسس سیریلا» را به خانه‌ی دوران کودکی‌ خود، امن‌ترین جایی که می‌شناسد می‌برد. در حالی که شاهان کانتیننت، از الف گرفته تا انسان و شیطان برای حفظ قدرت با یکدیگر در نبردند، گرالت باید دختر را از چیزی بسیار خطرناک‌تر در امان نگه دارد: قدرت مرموزی که درون خود دختر است. تماشای انلاین فیلم خارجی.

کویل که به تازگی در «انولا هلمز» (Enola Holmes) نت‌فلیکس نقش «شرلوک هلمز» را بازی کرده، این تصاویر را دوشنبه ۵ اکتبر در صفحه‌ی اینستاگرامش به اشتراک گذاشت. فیلمبرداری فصل دوم پس از چند ماه وقفه به علت شیوع ویروس کرونا از بیش از یک ماه گذشته ادامه پیدا کرد. «لورن هیسریش» شورانر سریال وعده داده است که در فصل دوم پیشینه‌ی شخصیت گرالت با جزئیات بیشتری روایت شود.

یکی از خصوصیات جنجالی گرالت در فصل اول لهجه‌ی او بود. کویل سال گذشته در مصاحبه با «رپ» در این باره توضیح داده بود: «از نظر اسطوره‌شناسی، تغییرات بسیاری نسبت به کتاب‌ها وجود دارد و کارهای بسیار زیادی می‌توان انجام داد. وظیفه‌ی من به عنوان بازیگر سریال این بود که نمایش خودم را ارائه دهم و بازیگران دیگر هم نمایش خودشان را ارائه دهند. بله، قطعاً در کتاب‌ها یک لهجه‌ی ریویایی وجود دارد. برای مثال به انگلستان نگاه کنید، در این منطقه‌ی بسیار بسیار کوچک لهجه‌های بسیار متنوعی وجود دارد. اتفاقاً کانتیننت هم شباهت‌های بسیاری به این منظقه دارد. بنابراین فکر می‌کنم لزومی نداشت که گرالت لهجه‌ای متفاوت نسبت به سایر شخصیت‌ها داشته باشد، زیرا لهجه‌های انگلیسی بسیاری وجود دارد و ممکن است در نهایت لهجه‌ی شما به یکی از بازیگران دیگر که می‌خواهد کار متفاوتی انجام دهد شبیه شود. تا اینجا مهم این بود که صدای گرالت به چیزی شبیه شود که در کتاب‌ها آمده.»

صدای شخصیت گرالت در بازی «ویچر» شباهت بسیار زیادی دارد به صدای کویل که خود از هواداران بازی است. ارجاعات دیگری به بازی نیز در سریال دیده شد، از جمله عبارت «هوم» گرالت.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید