news-background
news-background

اولین تصویر از «میلا یوویچ» در فیلم Monster Hunter

اولین تصویر رسمی از اقتباس سینمایی بازی «شکارچی هیولا» (Monster Hunter) منتشر شد. در این تصویر «میلا یوویچ» در نقش «ناتالی آرتمیس» قهرمان زن قصه، و «تونی یا» در نقش «شکارچی» دیده می‌شوند. استودیوی فیلمسازی «اسکرین جمز» علاوه بر این عکس خلاصه داستان فیلم را نیز منتشر کرده است: «دنیایی دیگر در پس دنیای ما وجود دارد: دنیای هیولاهای خطرناک و قدرتمند که با درنده‌خویی بر ملک خود فرمانروایی می‌کنند. وقتی آرتمیس و سربازان وفادارش از دنیای ما به عالم جدید انتقال داده می‌شوند، این ستوان خونسرد و تزلزل ناپذیر با بهت‌آورترین رویداد زندگی‌اش روبرو می‌شود. او برای بقا با موجودات عظیم‌الجثه‌ی پرزور و توقف‌ناپذیر در نبرد شده و با مردی مرموز آشنا می‌شود.»

«پل دابلیو. اس. اندرسون» کارگردان فیلم که برای فیلمبرداری در آفریقای جنوبی به سر می‌برد، در مصاحبه‌ای به IGN می‌گوید اگر چه آرتمیس شخصیتی تازه و اوریجینال است اما تمامی سلاح‌های او مستقیماً از بازی ویدیویی الهام گرفته شده است. وی می‌گوید: «زیبایی لباس‌ها و مناظر بازی «شکارچی هیولا» به وضوح در این تصویر دیده می‌شوند.»

اندرسون در ادامه می‌گوید: «ما از مناطق کویری بیرون آمده و به بسیاری از مناطق کوهستانی هم خواهیم رفت. بسیاری از صحنه‌های فیلم نیز در مکان‌های زیرزمینی و غارهای رعب‌آور فیلمبرداری می‌شوند. نقطه‌ی اوج قصه هم در نزدیکی یک تمدن باستانی به وقوع می‌پیوندد، جایی که در بازی ویدیویی ارجاعات متعددی به آن می‌شود.»

اندرسون و یوویچ با اقتباس سینمایی از بازی‌های کپ‌کام بیگانه نیستند و ما پیش از این چندگانه «رزیدنت ایول» را از آن‌ها دیده‌ایم. «مگان گود»، «دیه‌گو بونیتا»، و «ران پرلمن» دیگر بازیگران فیلم «شکارچی هیولا» خواهند بود.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
۳ آذر ۱۳۹۷ ۲۰:۱۴

به نظر من مشکل اساسی، تفاوت بنیادی این دو رسانه‌ست. غوطه‌وری در بازی‌های کامپیوتری منوط به تعامل هر چه بیش‌تر مخاطب در اثره، در صورتی که سینما دقیقا نقطه مقابل این ایده‌ست. اقتباس سینمایی از یک بازی نباید فرمول روایی بازی رو دنبال کنه، و بالعکس؛ هر کدوم باید با استفاده از ویژگی‌های خاص رسانه مقصد، نگاه کاملا جدیدی نسبت به دنیا و تم‌های منبعشون داشته باشن؛ در غیر این‌صورت نتیجه تجربه‌ای ناقص می‌شه که نسبت به اصلش فقط از اون کاسته شده. متاسفانه من شک دارم روند موجود تغییر چندانی بکنه؛ وجود اجزاء آشنا در فیلم از دید سازندگان موجب جذب مخاطب می‌شه.

نمایش اسپویل
۱ آذر ۱۳۹۷ ۲۳:۵۷

من عاشق بازی ها و فیلم های رزیدنت ایول بودم ولی مرحله به مرحله فیلم ها بد و بدتر شدن . تجربه ساخت فیلم از روی بازی های کامپیوتری و کنسول هیچ وقت موفق نبوده از جویندگان مقبره آنجلینا جولی تا مورتال کامبت و بقیه شاهکارها . در حالی که میشه فیلم های خیلی خوبی ساخت مثلا از Mass effect یا بایوشاک .

نمایش اسپویل
۳ آذر ۱۳۹۷ ۱۵:۴۵

البته بغیر از سری رزیدنت اویل که بنظرم تا اخرین قسمت ارزش دیدن داشت

نمایش اسپویل